Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

DigiD app werkt niet op de Samsung A23

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 08:18 AM)
788 Weergaven
Jan V
Explorer
Opties

Ik ben in het bezit van een Samsung A23.  Mijn app DigiD leest ook niet meer de QR-code. Probeerde vanochtend in te loggen bij zowel  "mijn Overheid " als bij mijn pensioenmaatschappij.  Na de ingetoetste koppelcode in DigiD  moest ik de QR code scannen, maar er gebeurde niets.

Op mijn telefoon zag ik dat de laatste firmware voor mijn A23 van 1 augustus is.

Heb de oude DIGID app verwijderd en later weer opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat. 

Wanneer gaat SAMSUNG dit oplossen?

Mijn gewone QR app leest WEL de QR codes. 

85 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is niet iets wat wij kunnen oplossen. De app ontwikkelaar zal een update moeten uitrollen om dit issue op te lossen. De camera heeft verder geen moeite met je QR codes, dit ervaar je alleen met de DIgiD-app.

Hopelijk wordt er door de app ontwikkelaar ook snel een update uitgerold 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
sorusoran
Journeyman
Opties
Volgens Digid medewerkers app heeft geen probleem, het werkt goed met alle andere Samsung telefoons behalve A23 5G. Dus het ligt aan Samsung zei ze.

Groeten
MartijnK
MegaStar
Opties

Voor elke telefoon zal er door de app ontwikkelaar een aparte versie uitgerold dienen te worden. Omdat dit dus wel bij de andere toestellen goed werkt zal DigiD ook voor de A23 een app update moeten uitrollen 😇

0 Likes
sorusoran
Journeyman
Opties
Oké, ik zal uw bericht naar Digid sturen.

Groeten
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Beste MartijnK. Dit antwoord slaat nergens op Samsung probeert alleen maar onder zijn verantwoordelijkheid uit te komen  en anderen de schuld te geven . Als de app binnen 5 minuten wel met een ander toestel werkt dan ligt het niet aan de DigiD app maar aan Samsung

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij lopen uiteraard niet weg voor onze verantwoordelijkheid en doe altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Voor elk type toestel zal een app ontwikkelaar een aparte app uitvoering moeten uitrollen, omdat je aangeeft dat de app wel werkt op een ander toestel en je zelf ook een hoop hebt geprobeerd om dit te verhelpen, kan je hiervoor het beste in gesprek gaan met de app ontwikkelaar 😉 

De QR scant namelijk zonder problemen wel met de gewone camera app! Hopelijk wordt er dan ook snel een app update uitgerold. 

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Hoelang willen jullie doorgaan met deze smoesjes en onzinverhalen? Het is aan alle klachten die op internet worden geplaatst toch heel erg duidelijk dat er een fout zit sinds de update van Samsung . De QRcode van het RIVM, het CWA ziekenhuis, Het Radboud, Volg je zorg, CZ ziektekostenverzekering kunnen allemaal niet gescand worden door de Galaxy dus waar ligt het probleem dan???? Bij Samsung heel duidelijk

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Smoesjes en onzinverhalen zal ik niet ophangen hier! Zoals je zelf al aangeeft werkt de QR code wel via de Camera-app er zit dus iets niet goed in de apps die hier ook gebruik van maken, Wij maken deze apps niet, je kan hierover contact opnemen met de app ontwikkelaar. 

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Camera machtiging staat aan in de app?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jan V, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichten! Wij maken helaas niet deze app en kunnen dan ook geen update voor de app uitbrengen, dit zal door de app ontwikkelaar zelf gedaan dienen te worden 😇 Wel kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D team ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en kunnen dit dan onderzoeken. Wanneer blijkt dat dit met een systeemupdate kan worden verholpen, zal deze ook zo snel mogelijk uitgerold worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes