Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart scherm tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2023 10:40 AM)
25619 Weergaven
Dave83
First Poster
Opties

Als ik iemand ga bellen springt mijn scherm uit en kan ik niets meer zien. Ook wanneer ik grbeld wordt en net heb opgenomen! Wat kan ik hieraan doen?

0 Likes
28 Antwoorden
Limbo2121
Pathfinder
Opties

Dank @S25-Watch7. Ik ga het proberen. De stappen zijn gelukt, ik ben nu een ontwikkelaar...

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Mooi, ben heel benieuwd. Laat je het weten wat er gebeurt?
0 Likes
HansvdEinden
First Poster
Opties
Ik heb sinds kort een A21 ultra. Die heeft hetzelfde euvel: bij bellen wordt scherm zwart... Geen van mijn 3 voorgaande Samsungs had dit probleem... En inderdaad: extra handeling door kort op aan/uir knop te drukken maakt scherm weer zichtbaar. Nodig voor mij want ik heb als SH-er de luidspreker aan nodig... Benieuwd of laatste optie - ontwikkelaar..."nooit uit aanzetten", werkt!
0 Likes
Martijnhuizing
First Poster
Opties

Tijdens oproepen op recent toets tikken en screen alive downloaden en instellen dat het scherm op altijd aan staat. Dus ja er is zeker wel een oplossing 

0 Likes
Holiday420
Apprentice
Opties

Als mijn telefoon over gaat kan ik opnemen of afwijzen, maar geen recent toets indrukken.

Hoe doe jij dit?

Screen Alive heb ik uitgeprobeerd en nog een paar andere app's, werkte wel met andere app's, maar niet tijdens het bellen.

Heb je het zelf wel eens geprobeerd?

0 Likes
swennie
Student
Opties
En hoe kom je bij build info?
0 Likes
Holiday420
Apprentice
Opties

Bij instellingen helemaal onderin Ontwikkelaarsopties, maar ook daar krijg je het scherm niet constant aan en Samsung weigert gewoon om die time-out voor het scherm weer op geen te zetten, wat bij oudere series wel kon.

Oplossing
swennie
Student
Opties
Thnx, het werkt. Telefoon blijft aan tijdens het bellen nu
Ben115
First Poster
Opties

In de Playstore de Kinscreen app downloaden, instellen, en het probleem is opgelost!

0 Likes