op 04-04-2019 01:21 PM
Als ik iemand ga bellen springt mijn scherm uit en kan ik niets meer zien. Ook wanneer ik grbeld wordt en net heb opgenomen! Wat kan ik hieraan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-02-2020 01:08 PM
op 26-02-2020 09:43 AM
op 15-03-2020 12:42 PM
op 16-03-2020 02:49 AM
Ja lekker elke keer op die knop drukken.
Waarom blijft het scherm wel aan met andere programma's.
Dit moet je toch zelf kunnen bepalen.
Wel gek dat Samsung geen antwoord geeft.
op 16-03-2020 08:49 AM
Hi @Holiday,
Samsung (ik) heb al verschillende keren jouw berichten beantwoord. Mijn advies: Als het niet naar behoren werkt, kun je bovenstaande nog proberen. Een reset biedt vaak ook nog uitkomst, echter is hetgeen wat Rohit aangaf juist. Als het op die manier werkt, is er niets mis met je toestel. Mocht het toch irritaties opleveren, dan kun je er altijd nog mee langs een servicepunt gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
op 16-03-2020 11:41 AM
@BruceH het gaat niet om een fout in mijn Samsung, alle Samsungs hebben dit probleem, alleen storen veel mensen zich hier niet aan. Ik neem aan dat dit bij jou ook zo is.
Ik heb al meerdere Samsung gehad en die doen allemaal hetzelfde.
Vroeger kon je gewoon de time-out van het beeldscherm op "geen" zetten en dan bleef hij gewoon aan.
Nu heeft Samsung gekozen voor een instelling van 15 sec tot 10 minuten, maar bij bellen gaat hij al na een paar seconden uit.
Samsung zegt dat dit gedaan is om je beeldscherm te beveiligen tegen doorbranden.
Maar Google Maps, daar laten ze het scherm wel constant bij aan.
Het vervelende is dat ik voor mijn werk software gebruik waarbij het scherm aan moet blijven omdat ik binnen een paar seconden op een bericht moet reageren, als ik dan eerst het scherm op een veilige manier aan moet drukken onder het rijden, dan ben ik meestal al te laat.
In mijn Note 5 had ik dit probleem ook al en toen heeft een monteur van Samsung een programma op mijn telefoon gezet waarmee hij allemaal systeem instellingen kon doen die je zelf niet kan maken.
Hij heeft er toen voor gezorgt dat mijn scherm aan bleef zodra hij aan de lader zat.
Dit was voor mij een goede optie omdat mijn telefoon in de auto altijd aan de lader hangt.
Met de knop kon je het scherm altijd nog uit zetten
Ik heb die telefoon niet meer en kan niet meer achterhalen hoe dit programma heet.
Misschien dat iemand nders nog weet wat dit voor een programma was.
op 16-03-2020 03:07 PM
Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.
Let me know!
op 16-03-2020 03:37 PM
Het punt is dat er niets mis is met het toestel.
Alle toestellen zijn zo standaard ingesteld.
Maart als u denkt dat een medewerker die instelling kan wijzigen, dan kan hij mij altijd bellen.
Ik heb de telefoon altijd bij mij, dus ze kunnen altijd bellen.
Ik zal het nummer in een pb zetten.
op 23-09-2020 09:26 AM
Is er nog nieuws te melden? Ook tijdens bellen in Teams doet dit probleem zich voor. Heel vervelend als je iets wilt doen tijdens het bellen
op 23-09-2020 07:07 PM
Als jullie de ontwikkelaars optie inschakelen en dan de optie "scherm gaat nooit uit tijdens het opladen" aan zetten? Misschien werkt dat? Ontwikkelaars optie inschakelen doe je door meerdere keren op build info te drukken. Info telefoon-Software gegevens-Buildnummer.