Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom zie ik een wit lichtpuntje tijdens het bellen op mijn S10?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2019 12:06 PM)
15043 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Als ik in gesprek ben, is er een lichtpuntje zichtbaar op mijn S10 scherm. Waarom is dit?

Waarschijnlijk is dit je al een keer opgevallen tijdens het bellen. Geen paniek, je toestel is absoluut niet defect. Bij alle oproepen, of dit nu uitgaande of binnenkomende gesprekken zijn, zal er een wit lichtpuntje zichtbaar zijn op je Galaxy S10e, S10 of S10+ scherm.

sensor.gif

Om ruimte te besparen is de nabijheidssensor bovenin het scherm van de Galaxy S10 geplaatst. Wanneer de nabijheidssensor actief is, zal deze zichtbaar zijn in de rechterbovenhoek van je scherm. Je toestel is hierdoor niet defect. De sensor zorgt ervoor dat het scherm wordt uitgeschakeld zodra je de telefoon zich dichtbij je gezicht houdt.

---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
8 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Phew, blij dat het geen dode pixel is :winking-face: Super netjes weg gewerkt trouwens :smiling-face: 

Finny
Pioneer
Opties

Oh nog even om verwarring te voorkomen er schijnt ook een lichtje op de achterkant van de telefoon wanneer je wireless powershare aan zet :smiling-face:

eerst blauw en dan rood wanneer je een apparaat oplaad

IMG-20190412-WA0002.jpgIMG-20190412-WA0003.jpg

0 Likes
rssa
Student
Opties

is dit ook van toepassing bij de A71?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@rssa, klopt inderdaad! De meeste toestellen hebben in verhouding meer scherm gekregen, dus moesten we de sensor onder het scherm plaatsen. Niets om je zorgen over te maken dus.

rsz-846676
LindavanBriemen
First Poster
Opties
ik heb dit toestel sinds augustus/september. is mij nog niet opgevallen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan stoort het gelukkig niet! @LindavanBriemen 😉

rsz-846676
0 Likes
nrs87
First Poster
Opties
Bij mij staat het links boven.. ikzelf heb n a20e
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @nrs87,

Zoals hierboven wordt uitgelegd:

Geen paniek, je toestel is absoluut niet defect. Bij alle oproepen, of dit nu uitgaande of binnenkomende gesprekken zijn, zal er een wit lichtpuntje zichtbaar zijn op je Galaxy S10e, S10 of S10+ scherm 😉

P.s. dit geldt ook voor de A20e.

rsz-846676
0 Likes