Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Audio loopt niet synchroon

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2024 10:07 PM)
327 Weergaven
esthervdb
First Poster
Opties
Bij het maken van een film van foto's en video's loopt het geluid niet meer synchroon na het opslaan van de video. Tijdens het maken/bewerken van de film werkt dit nog wel goed. 
 Herkent iemand dit en weet iemand hoe dit op te lossen? 
0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @esthervdb,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en komt de issue terug na het herstarten van jouw toestel?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
esthervdb
First Poster
Opties
Ja helaas wel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie esthervdb,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
esthervdb
First Poster
Opties
Ik kom helaas niet in het recovery menu terecht.
0 Likes
esthervdb
First Poster
Opties
Dit zie ik nu wel bij het opstarten 1727887749119.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update esthervdb,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
esthervdb
First Poster
Opties
Hoi Ajay, van die mogelijkheid heb ik ook al gebruik gemaakt, maar helaas toen ook zonder resultaat
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo esthervdb,

Kan je proberen de Netwerkinstellingen te resetten? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Netwerkinstellingen resetten.

Laat weten of dit het verhelpt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
esthervdb
First Poster
Opties
Hi Ajay,
Het is gelukt om de netwerkinstellingen te resetten maar helaas heeft dit niet het probleem verholpen. Kan ik nog meer dingen proberen?
0 Likes