op 28-09-2024 01:06 PM
Na de laatste update krijg ik wel Bluetooth verbinding met mijn apparaten maar krijg geen geluid ongeacht welke bron van muziek ik gebruik.
Software one UI 6.1 android 14 draait nu op mijn telefoon hiervoor werkte alles perfect.
Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Hoi Danny,
Ook ik heb dit probleem gehad sinds de laatste update van mijn S21FE. Update betrof ook one ui 6.1 android 14. Ik heb de oplossing gevonden:
Naar instellingen gaan
Geluiden en trillen
Helemaal naar beneden
Afzonderlijke app- geluiden
Audio apparaten
Deze staat standaard op telefoon
Je moet deze naar Bluetooth apparaten zetten
Bij mij werkte de koptelefoons eerst wel, maar diverse JBL boxen niet meer. Bovenstaande heeft het opgelost.
op 30-09-2024 01:46 PM
Hallo @Danny Luttenberg ,
Bedankt voor jouw bericht. Komt de issue ook terug na het herstarten van jouw toestel? Zo ja, heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 02-10-2024 06:59 AM
Hallo Ajay-A
Zojuist de oplossing van hierboven geprobeerd maar zonder resultaat.
Nog steeds geen geluid met het afspelen van muziek. De telefoon reageert wel op de bediening van mijn draadloze oortjes als ik hem pauzeer of harder/ zachter zet.
op 02-10-2024 09:32 AM
Bedankt voor de update Danny Luttenberg,
Had je ook geprobeerd alle verbinden te vergeten om ze daarna weer opnieuw aan te sluiten? Zo ja en de issue is er nog steeds kan je proberen alle instellingen te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Alle instell. resetten.
Met groet,
Ajay
op 06-11-2024 07:55 PM
Hi!
Ik heb precies het zelfde probleem sinds een paar maanden niets heeft geholpen.. helaas sinds gisteren ook problemen met het verbinden met WI-FI.. had u toevallig een oplossing met de bluethoot?
op 08-11-2024 10:05 AM
Hallo @doesG,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenste tips niet werken raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Met groet,
Ajay
op 10-11-2024 08:18 AM
Helaas heeft niks gewerkt en de laatste beveiligings update heeft het ook niet verholpen waar ik wel op had gehoopt
op 10-11-2024 08:23 AM
Denk dat ik dit dan ook moet doen?
Hoop wel dat het opgelost wordt want zit nog niet te wachten om een nieuwe telefoon te halen, deze bevalt me nog prima en is nog niet aan vervanging toe. Tenzij samsung hem omruilt voor de nieuwste😉😜
op 10-11-2024 10:03 AM
op 21-11-2024 12:36 AM
Vandaag weer een update gekregen op de telefoon maar helaas nog steeds werkt de Bluetooth niet.
Wifi werkt idd ook niet altijd fijn meer na de vorige updates. Normaal verwacht je dat het beter wordt na een update maar het gaat alleen maar achteruit😅🙈