Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinding problemen na update S21 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2024 01:06 PM)
822 Weergaven
Danny Luttenberg
Journeyman
Opties

Na de laatste update krijg ik wel Bluetooth verbinding met mijn apparaten maar krijg geen geluid ongeacht welke bron van muziek ik gebruik.

Software one UI 6.1 android 14 draait nu op mijn telefoon hiervoor werkte alles perfect.

Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?

Spring naar oplossing
doesG
Student
Opties
Hi! Ik heb dit precies het zelfde toen ik de update zag had ik hele goede hoop maar helaas is er helemaal niets veranderd.... en helaas zijn de antwoorden voor hulp vanuit samsung ook niet hulpvol want ik moet hem naar reparatie brengen en als ik over de garantie heen ben zijn dit mijn eigen kosten alleen vind ik het bijzonder omdat het bij meer mensen met precies dezelfde telefoon voorkomt na een update dus lijkt mij persoonlijk een fout bij samsung
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Danny Luttenberg,

Had je ook het foutrapport hierover ingediend?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jazzvh
First Poster
Opties
Kunnen we klaar zijn?
0 Likes
Danny Luttenberg
Journeyman
Opties

Ik zie dat de topic nu staat op opgelost maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem en lijkt nog niet opgelost te worden door samsung.

Wat is nu de volgende stap want ik zit niet te wachten om een nieuwe telefoon te kopen door een fout van samsung.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Danny,

Ik heb de oplossing status weggehaald. Had je wel een antwoord ontvangen van de foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Danny Luttenberg
Journeyman
Opties

Ik krijg elke keer een foutmelding in de members app dat die geen verbinding kan maken met de server.

Heb dus nog geen foutrapport kunnen indienen. Zal het vandaag nog een keer proberen 

0 Likes
Kikje
Student
Opties
Hier hetzelfde probleem met mijn Samsung s23 plus, geen verbinding meer met bleutooth na de laatste update.. Hierboven alles geprobeerd, maar niets helpt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kikje,

Bedankt voor jouw melding hierover. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Kikje
Student
Opties
Alles wat hierboven geadviseerd is geprogrammeerd, maar zonder resultaat 🫤
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Kikje,

Ter controle; had je ook geprobeerd het resetten van de de Bluetooth-instellingen? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Wi-Fi- en Bluetooth-instellingen resetten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes