Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding verbreekt tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2024 12:29 PM)
577 Weergaven
caitje
Student
Opties
Als ik bel word automatisch de verbinding verbroken, ik ken wel via whastapp bellen.
Ik heb al geprobeert op te zoeken of er nog meer mensen zijn met dit sort problemen (ja die zijn er maar daar word ik zelf niet echt wijzer uit) Ik ken nog geen 2min bellen en de verbinding verbreekt..alsof er word opgehangen ... en dat continu, nou heb ik gelezen dat iemand zijn/haar hoesje er af haalde en er een stukje uit knipt maar zonder hoesje werkt ie ook niet, iemand enig idee?
Telefoon is al best wel oud (S21+)
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Reset de netwerkinstellingen eens via instellingen > Algemeen Beheer > resetten. Zowel wifi als mobiele netwerkinstellingen resetten.

Ga ook eens naar instellingen > apps > telefoon > opslag > gegevens wissen.

Werkt het hierna weer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
caitje
Student
Opties
Ik heb me telefoon opnieuw opgestart, nu doet ie t wel weer (maarja.. voor hoelang 😅) als hij het weer heeft ga ik dit proberen, bedankt :smiling-face:
mrsB4
First Poster
Opties
Ik heb helaas hetzelfde probleem (s22)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mrsB4,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je het bovenstaande advies van Patrick ook geprobeerd en/of jouw S22 opnieuw op te starten?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
mrsB4
First Poster
Opties
Hallo Ajay-A

Ja, dat heb ik gedaan maar helaas heeft het niet geholpen. Zojuist werd weer de verbinding na 1 minuut 15 sec. verbroken. Ik kan dan ook niet meer bellen een tijd. Heel frustrerend..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht mrsB4,

Heb je ook geprobeerd de SIM-kaart eruit en erin gehaald?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mrsB4
First Poster
Opties
Nee nog niet.. ga ik proberen 😄
0 Likes