Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon valt steeds uit na software update

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2024 08:47 AM)
986 Weergaven
Niekie68
Apprentice
Opties
Beste Samsung community,
Sinds ik gisteren 6 september een software update op mijn Samsung Galaxy S20 FE geïnstalleerd heb, loopt mijn telefoon continu vast, gaat uit en moet weer worden opgestart. In de laatste 20 uur al minstens 20 keer, om gek van te worden!!! 
Wie herkent dit, en belangrijker, wat kan ik doen? Alvast bedankt!! 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Niekie68
Apprentice
Opties
Ja, het is een A55 geworden, mooi ding voor een goede prijs, blij mee...
Nee, alleen nieuwe software installeren zou eea nog kunnen herstellen maar intussen was ik al veel data kwijt dus ik richt me maar op de toekomst met mn nieuwe apparaat en heb voor betere back up gezorgd.😉
Dankjewel voor het meedenken in ieder geval. Groeten, Niekie68

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Niekie68,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer dit niet lukt kan je het beste gaan naar 1 van onze Service Centers. Daar kan mijn collega jou persoonlijk helpen en als het nodig is de software er opnieuw op installeren. Zie de link hierover voor de locaties en het maken van een afspraak. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Niekie68
Apprentice
Opties
Beste Ajay, dankjewel voor je reactie. Helaas heeft het niet mogen baten, mijn telefoon heeft 1 dag na mijn geposte bericht de geest gegeven. Ik ben bij een telefoon winkel geweest die constateerde dat wrs de softwareupdate in combinatie met een zwakke batterij mn telefoon noodlottig is geworden. Hij kon niet meer worden opgestart. Erg jammer, had gehoopt dat ik langer van mn S20Fe had kunnen genieten...
Inmiddels een nieuwe telefoon aangeschaft en ik ben weer 'in de lucht' maar naar mijn idee moet een telefoon van 4 jaar een software update gewoon kunnen doorstaan....
Hartelijke groet, Niekie68
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Niekie68,

Ik hoop dat je van jouw nieuwe telefoon kan genieten. Kon de S20 niet meer hersteld worden?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Niekie68
Apprentice
Opties
Ja, het is een A55 geworden, mooi ding voor een goede prijs, blij mee...
Nee, alleen nieuwe software installeren zou eea nog kunnen herstellen maar intussen was ik al veel data kwijt dus ik richt me maar op de toekomst met mn nieuwe apparaat en heb voor betere back up gezorgd.😉
Dankjewel voor het meedenken in ieder geval. Groeten, Niekie68
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Niekie68,

Ik begrijp het, ik wens je nog veel plezier met jouw A55!

Met groet,

Ajay

Community Manager