Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map crashed steeds bij het oostarten

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2023 08:59 AM)
298 Weergaven
Members_bXqjr2o
First Poster
Opties

Hallo, 

Sinds gisteren kom ik mijn veilige map niet meer in. Ik heb gewoon de code maar zodra hij is gestart crasht de app. De telefoon geeft ook aan dat veilige map regelmatig crasht. Ik kan ook de instellingen weer openen want die crashed ook direct na het openen. Is er een manier om dit opnieuw in te stellen?

0 Likes
7 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Lijkt op iets van een storing. Meer mensen hebben hier last van zie ik.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_bXqjr2o 

Ik zie hier sinds dit weekend inderdaad meerdere meldingen over binnen komen. Lukt het wel om de Veilige Map in te komen als je het toestel opstart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_bXqjr2o
First Poster
Opties

In de veilige modus kom ik er indedaad wel in. Hoe is het op te lossen dat ik er in de normale modus ook weer in kan komen?

0 Likes
Members_bXqjr2o
First Poster
Opties

In de veilige modus kom ik er indedaad wel in. Hoe is het op te lossen dat ik er in de normale modus ook weer in kan komen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb hier een melding van gedaan richting onze R&D afdeling om dit verder uit te zoeken. Ik zou je in ieder geval willen adviseren om de bestand in je Veilige Map in ieder geval wel veilig te stellen. 

Daarnaast is het ook een goed idee om hier een foutrapport over in te dienen, zo kunnen mijn collega's van R&D dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden verholpen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MarcoHopster0548
First Poster
Opties
Na update naar One UI 5.1 loopt mijn veilige map ook steeds vast. Hoop dat er snel een update komt
0 Likes
Oplossing
Keess
Journeyman
Opties
Vandaag, 18-02-23 ia de veilige map weer online.