Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SIM-beheer reageert niet

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2024 10:55 AM)
207 Weergaven
Members_jpClWfR
Apprentice
Opties

Hallo, Mijn S20 blijft in de wacht stand als ik via de instellingen naar SIM- beheer ga. Nu kan ik mijn e-sim niet meer inschakelen. Dit doet hij sinds ik een nieuw (origineel) beeldscherm heb laten plaatsen, verder werkt hij prima. Wat kan ik hieraan doen? 

In de veilige stand schakelen heeft geen effect net als opnieuw opstarten..

 

Groet,

 

Jeroen

5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jpClWfR,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd de cache gewist? Zet het toestel uit, ---> Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet ---> Selecteer Wipe cache partition ---> Ga hierna naar Reboot system now. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Members_jpClWfR
Apprentice
Opties

Hallo Ajay, dank voor de tip. Was echter niet succesvol. SIM beheer werkt nog steeds niet, vooral als ik iets met mijn e-sim wil doen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_jpClWfR,

 

Dan raad ik een fabrieksherstel aan. Wanneer dit ook niet werkt raad ik aan om het weer ter reparatie aan te bieden bij dezelfde reparateur en vermelden dat het kwam na het plaatsen van het nieuwe scherm. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Members_jpClWfR
Apprentice
Opties

Ook de fabrieksherstel heeft geen succes opgeleverd. Binnenkort weer naar de winkel terug.. dank voor je informatie. 

Groet, jeroen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Members_jpClWfR,

 

Hou ons op de hoogte.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes