Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s21 ultra luidspreker bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2021 04:55 PM)
1414 Weergaven
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Goedendag, ik wilde vragen of andere mensen ook een probleem hebben tijdens het luidspreker bellen.
Wanneer ik in gesprek ben met iemand en de telefoon op luidspreker zet om m'n telefoon neer te kunnen leggen, dan komt er eerst geluid uit beide speakers (boven en onder), waarna de bovenste speaker regelmatig uitvalt en het geluid dus alleen nog maar uit de onderste speaker komt.
Om het goed te testen heb ik de telefoon tegen m'n oor aangehouden net alsof ik belde zonder 'm op luidspreker te zetten, maar dan met de luidspreker aan. Dan valt het heel erg op dat het geluid soms in je oor en mond komt, en soms alleen bij de speaker bij je mond.
Vanwege dit probleem met een nieuw toestel had ik het toestel laten ophalen door Samsungs eigen reparatie service. Er was niks aan te doen, dus kreeg ik een nieuw toestel. Nou maak ik 'm net open en heb exact hetzelfde probleem, vandaar dat ik benieuwd ben of er anderen zijn met een s21 ultra of die hetzelfde probleem hebben.
Ik heb door de technische hulp al gecheckt in veilige modus of de speakertest en de loopbacktest iets konden aangeven, maar die gaf aan dat alles goed werkt.
En erna na het 2e telefoontje via de Samsung members app de luidspreker diagnose en de microfoon diagnose gedaan. Ook geen problemen.
Wanneer ik btw Spotify of YouTube gebruik, dan is er netjes stereo geluid, zonder dat de speakers raar doen. Het is alleen tijdens luidspreker bellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of ik pech heb of dat het een standaard probleem is met dit toestel. Alvast bedankt voor de gene die het gaan checken.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @SNPVN,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S21 Ultra! 

Als je problemen ondervindt tijdens het bellen met luidspreker en je hebt de nodige troubleshoots al uitgevoerd (veilige modus, reset, zelfdiagnosecontrole op de Samsung Members app) dan is het verstandig om zoals @MartijnK heeft aangegeven een foutrapport in te dienen via de Members app. Als er namelijk softwarematig iets mis gaat dan kan dit met een update verholpen worden 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
23 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @BoBsMoK, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Zo te lezen heb je zelf al een hoop opties geprobeerd en ervaar je dit ook met een nieuwe. Heb je hier al een foutrapport voor ingediend via de Samsung Members-app?

Jouw telefoon stuurt dan ook een log mee naar mijn collega's van de R&D afdeling, daar zullen ze dit verder gaan onderzoeken. En wellicht dat dit met een update kan worden verholpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Dank je wel Martijn, dat zal ik zeker doen. Ik wacht nu op mn 3e toestel en dan ga ik het meteen regelen. Als het aan de software ligt dan scheelt dat een hoop gedoe
SNPVN
Explorer
Opties

Goedemiddag, ik heb precies hetzelfde probleem.

Vraag me af of dit vaker voorkomt en of het is opgelost bij de degene die deze post heeft geopend.

Mijn toestel is nu ongeveer 4 weken oud.

Peter

Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @SNPVN,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S21 Ultra! 

Als je problemen ondervindt tijdens het bellen met luidspreker en je hebt de nodige troubleshoots al uitgevoerd (veilige modus, reset, zelfdiagnosecontrole op de Samsung Members app) dan is het verstandig om zoals @MartijnK heeft aangegeven een foutrapport in te dienen via de Members app. Als er namelijk softwarematig iets mis gaat dan kan dit met een update verholpen worden 👍

0 Likes
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Het probleem is nog niet opgelost, de s22 ultra heeft hetzelfde probleem als de s21 ultra. Bij de bovenste 2 volumes klinkt het helder en eronder nog steeds niet. Maar hij geeft het niet aan als error of iets. En het apparaat ziet niet dat er iets mis is. Vandaar dat troubleshooting of foutrapport niet werkt. Het is waarschijnlijk een software probleem, aangezien ik er geen last van heb tijdens muziek en video's afspelen. Het is alleen tijdens handsfree bellen
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Heb je wel een foutrapport ingediend, @BoBsMoK?

0 Likes
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Nee sorry. Ik dacht dat dat pas kon als je een foutmelding kreeg. Ik zag net tijdens het googelen dat het wel kon, maar dat word aangeraden er een video bij te doen. Ik zal die even maken en m meteen insturen. Bedankt voor het advies. Ik hoop dat het opgelost kan worden
Ramessi
Apprentice
Opties
Heb hetzelfde probleem met mijn nieuwe s21+. Slecht geluid uit luidspreker als je een gesprek op de luidspreker zet. En dat voor een Toestel van 950 euro. Hoe kan dit en kan dit worden opgelost. Gr. Ramesh
0617107929
0 Likes
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Ik heb de s22 ultra nu. MAr die heeft hetzelfde probleem. De nieuwste toestellen van samsung hebben het, ondanks dat ze boven de 1000 euro kosten. En er is geen foutrapport, dus kan je ze geen bewijs sturen behalve als je een filmpje maakt met een ander apparaat. En opsturen dan doen ze een nieuwe speaker erin, bekrassen je nieuwe beeldscherm en sturen m weer terug zonder het probleem op te lossen
0 Likes