Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s21 ultra luidspreker bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2021 04:55 PM)
1450 Weergaven
BoBsMoK
Journeyman
Opties
Goedendag, ik wilde vragen of andere mensen ook een probleem hebben tijdens het luidspreker bellen.
Wanneer ik in gesprek ben met iemand en de telefoon op luidspreker zet om m'n telefoon neer te kunnen leggen, dan komt er eerst geluid uit beide speakers (boven en onder), waarna de bovenste speaker regelmatig uitvalt en het geluid dus alleen nog maar uit de onderste speaker komt.
Om het goed te testen heb ik de telefoon tegen m'n oor aangehouden net alsof ik belde zonder 'm op luidspreker te zetten, maar dan met de luidspreker aan. Dan valt het heel erg op dat het geluid soms in je oor en mond komt, en soms alleen bij de speaker bij je mond.
Vanwege dit probleem met een nieuw toestel had ik het toestel laten ophalen door Samsungs eigen reparatie service. Er was niks aan te doen, dus kreeg ik een nieuw toestel. Nou maak ik 'm net open en heb exact hetzelfde probleem, vandaar dat ik benieuwd ben of er anderen zijn met een s21 ultra of die hetzelfde probleem hebben.
Ik heb door de technische hulp al gecheckt in veilige modus of de speakertest en de loopbacktest iets konden aangeven, maar die gaf aan dat alles goed werkt.
En erna na het 2e telefoontje via de Samsung members app de luidspreker diagnose en de microfoon diagnose gedaan. Ook geen problemen.
Wanneer ik btw Spotify of YouTube gebruik, dan is er netjes stereo geluid, zonder dat de speakers raar doen. Het is alleen tijdens luidspreker bellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of ik pech heb of dat het een standaard probleem is met dit toestel. Alvast bedankt voor de gene die het gaan checken.
Spring naar oplossing
23 Antwoorden
Ramessi
Apprentice
Opties
Hoi Martijn. Hoe zit het met de Fout rapport. Is daar iets van bekend.? Gr. Ramessi
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb verder geen inzicht in de foutrapporten die zijn ingediend, je krijgt hier vanzelf een reactie op. Wanneer zij het issue ook ervaren en er meerdere gebruikers zijn met hetzelfde issue zal er ook een update voor worden uitgerold. Ook kan je langsgaan bij één van de service punten om dit ter plekke te laten beoordelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_EWdKyZ4
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb 22 november 2022 een Samsung S 21 FE gekocht. Hiervan bleken de luidsprekers ook niet naar behoren te werken. Wanneer ik de luidspreker tijdens het telefoneren aan had was er geen stereo maar versprong de luispreker van de mond naar het oor. De telefoon binnen een maand (ná aankoop) terug gestuurd en een nieuwe telefoon gekregen. Echter bleek ook deze telefoon hetzelfde probleem te hebben. Nu de telefoon weer terug gestuurd en wéér wachten op een nieuwe. Wat ik niet begrijp is, dat de medewerkers bij de Samsung shop ( telefonisch contact gehad) aangeven, dat dit probleem al lang bekend is en ze een software update hebben gedaan. Ik lees hier dat mensen al problemen hebben met de luidsprekers vanaf 2021!! Wanneer er een software update gedaan is zou dit probleem nu toch allang opgelost moeten zijn? Is er al een oplossing gevonden voor dit probleem? 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_EWdKyZ4, welkom op de Community! Ik heb dit zelf nooit ervaren maar wellicht betreft het een ietwat uitzonderlijke bug, heb je ook al een foutrapport ingestuurd via de Members app? En heb je toevallig al eens na kunnen gaan of dit ook in de veilige modus aan de hand is? 

Groeten,

Joey

0 Likes