op 20-12-2021 04:55 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2022 10:45 AM
op 12-10-2022 10:53 AM
Ik heb verder geen inzicht in de foutrapporten die zijn ingediend, je krijgt hier vanzelf een reactie op. Wanneer zij het issue ook ervaren en er meerdere gebruikers zijn met hetzelfde issue zal er ook een update voor worden uitgerold. Ook kan je langsgaan bij één van de service punten om dit ter plekke te laten beoordelen.
Groeten,
Martijn
op 03-01-2023 11:33 AM
Hallo,
Ik heb 22 november 2022 een Samsung S 21 FE gekocht. Hiervan bleken de luidsprekers ook niet naar behoren te werken. Wanneer ik de luidspreker tijdens het telefoneren aan had was er geen stereo maar versprong de luispreker van de mond naar het oor. De telefoon binnen een maand (ná aankoop) terug gestuurd en een nieuwe telefoon gekregen. Echter bleek ook deze telefoon hetzelfde probleem te hebben. Nu de telefoon weer terug gestuurd en wéér wachten op een nieuwe. Wat ik niet begrijp is, dat de medewerkers bij de Samsung shop ( telefonisch contact gehad) aangeven, dat dit probleem al lang bekend is en ze een software update hebben gedaan. Ik lees hier dat mensen al problemen hebben met de luidsprekers vanaf 2021!! Wanneer er een software update gedaan is zou dit probleem nu toch allang opgelost moeten zijn? Is er al een oplossing gevonden voor dit probleem?
op 06-01-2023 01:36 PM
Hi @Members_EWdKyZ4, welkom op de Community! Ik heb dit zelf nooit ervaren maar wellicht betreft het een ietwat uitzonderlijke bug, heb je ook al een foutrapport ingestuurd via de Members app? En heb je toevallig al eens na kunnen gaan of dit ook in de veilige modus aan de hand is?
Groeten,
Joey