Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 verbindt niet via Bluetooth met auto

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2021 05:54 PM)
4205 Weergaven
shellyx
Navigator
Opties

Hoi

Ik heb nu sinds 3 dagen de s21 ultra maar ontdek helaas problemen met Bluetooth. In de auto verbind ik me toestel altijd hiervoor de s20 ultra toen deze was geüpdatet gebeurde dit ook wel is maar niet bij stil gestaan.. Nu met de s21 ultra hetzelfde hij verbind wel en soms gaat het prima en soms valt hij om de klap uit hij verbreekt gewoon de verbinding met de auto. Mijn partner heeft hier geen problemen mee gevonden dus ik ben bang dat er een bug zit in de update

( ik heb namelijk gegoogle en iemand ondervond hetzelfde probleem en dat was destijds een bug in de update dus vandaar deze conclusie) 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_nGoPF65,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Vaak dien je Bluetooth oortjes nog opnieuw te pairen, zodra je ze met een ander apparaat wilt verbinden.

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
37 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het zou best kunnen zijn dat er een bug aanwezig is, hiervoor even een foutrapport aanmaken in samsung members app. Dan komt het bij de ontwikkelaars terecht.

Mocht het wel op te lossen zijn, reset je auto systeem waarmee je verbind eens naar fabrieksinstellingen en dan op je telefoon > Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Kijk even aan hoe het erna gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
Super lief bedankt voor je antwoord ik ga het morgen uit proberen...
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mocht het nou niet werken morgen post dan nog even wat aanvullende informatie.
Zoals wat voor radiosysteem het is, type/modelnr ect.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @shellyx,

Is het nog gelukt? 😉

rsz-846676
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
hoii ik heb nog niet in de auto gezeten dus eigenlijk nog niet geprobeerd haha vandaag moet het lukken om het te proberen.
ik laat het weten
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, we wachten in spanning af 😜

rsz-846676
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
hii ik had alles gereset en hij klapte haast direct na verbinden direct weer eruit maar na opnieuw koppelen deed die het wel weer dus hoop hij het nu blijft doen..super bedankt voor de tip iniedergeval..ook via fout rapport door gegeven maar hun konden niks vinden waardoor het verbreekt dus hoop nu blijft doen..groetjes
BruceH
Community Manager
Opties

Hebben jullie toestellen toevallig dezelfde naam bij Instellingen -> Info telefoon?

Probeer dan eens om beide een unieke naam te geven en het nog eens te proberen nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset 👍

rsz-846676
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
hoi nee we hebben beide een unieke naam
0 Likes