Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 verbindt niet via Bluetooth met auto

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2021 11:29 AM)
2503 Weergaven
shellyx
Navigator
Opties

Hoi

Ik heb nu sinds 3 dagen de s21 ultra maar ontdek helaas problemen met Bluetooth. In de auto verbind ik me toestel altijd hiervoor de s20 ultra toen deze was geüpdatet gebeurde dit ook wel is maar niet bij stil gestaan.. Nu met de s21 ultra hetzelfde hij verbind wel en soms gaat het prima en soms valt hij om de klap uit hij verbreekt gewoon de verbinding met de auto. Mijn partner heeft hier geen problemen mee gevonden dus ik ben bang dat er een bug zit in de update

( ik heb namelijk gegoogle en iemand ondervond hetzelfde probleem en dat was destijds een bug in de update dus vandaar deze conclusie) 
37 Antwoorden
shellyx
Navigator
Opties
geen gekke of andere dingen want thuis ontkoppeld hij niet met de Bluetooth box thuis daar doet die het gewoon goed
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het toch een conflict tussen het toestel en de auto. Ik heb helaas geen suggesties meer, anders dan een reset.

rsz-846676
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
super bedankt voor alle hulp ik zou het nog is resetten en anders misschien toch een bezoekje aan de Renault
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, succes! Ik hoor graag hoe het is afgelopen.

rsz-846676
0 Likes
Members_nGoPF65
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem met mijn nieuwe Samsung s 21 plus.

Hij ziet mijn Bluetooth oortjes niet en de sharktooth van mijn helm.

Best vervelend. 

Met de s10 nooit problemen gehad 

Groetjes Daniëlle 

0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
Ik merk dat het aan oudere software ligt met de andere auto die nieuwe is en met oortjes en alle andere Bluetooth dingen heb ik geen probleem alleen met me (oudere) auto... dus het ligt niet aan de telefoon denk ik dan maar anders doet die het met geen 1 apparaat ..
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_nGoPF65,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Vaak dien je Bluetooth oortjes nog opnieuw te pairen, zodra je ze met een ander apparaat wilt verbinden.

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
HanB1
Journeyman
Opties
Goedemorgen
Ik heb sinds Augustus de Samsung S21 , prima toestel alleen ik heb een aantal problemen hiermee
probleem 1
mijn vingerscan krijg ik niet ingesteld, hij blijft maar aangeven dat ik mijn vinger goed op de hele vingerafdruk op het scherm moet zetten , en na aantal pogingen en wel 100 x drukken de moed opgegeven.

probleem 2
Als ik bij WhatsApp het microfoontje indruk om spraak naar tekst te doen krijg ik wartaal terug te zien , echt het lijkt nergens op , komt niet eens in de buurt van wat ik inspreek

probleem 3
Met Bluetooth bellen werkt perfect in mijn Audi , ook in de Audi van mijn zoon , in de Citroën C3 van mijn dochter en in de Peugeot van mijn vrouw , maar niet in mijn vrachtwagen, heel veel ruis en iedereen vraagt of ik in een tunnel zit of buiten in de wind loopt, ik ben vrachtwagenchauffeur en moet de hele dag veel bellen , heb nu de EarBuds van Samsung als oplossing maar vind dit heel ongemakkelijk, opnemen met ruis , en dan iedere keer snel die dingen in m'n oor , gelukkig schakelt hij automatisch over .
Nu zou je zeggen , het ligt aan de Bluetooth van de vrachtwagen, alleen het vreemde is , andere Samsungs werken er wel goed op , heb er 3 geprobeerd van vrienden met hun toestel en gewoon goed
Heb ook al netwerkinstellingen gereset maar helaas .
Nu vroeg ik me af , bij de Vodafone hebben ze mijn oude A50 op mijn nieuwe S21 gelegd en met zo'n programmaatje alles overgezet , kan het daaraan liggen dat er misschien software over is genomen die er niet op hoort
Mijn laatste hoop ligt nog bij het toestel terugzetten naar Fabrieksinstellingen maar dan moet ik zoveel Apps weer opnieuw met wachtwoord activeren , wat uiteindelijk wel lukt maar ik gebruik 3 wachtwoorden en die 3 ook nog eens met wel of geen hoofdletters ertussen dus dit kost me uren , dus als iemand een oplossing weet ..... graag 😃
groet Han

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @HanB1,

Nog gefeliciteerd met jouw nieuwe toestel!

1. Volg ons instructiefilmpje eens, lukt het dan wel? https://bit.ly/3jeCqyS

2. Wellicht dat jouw geselecteerde toetsenbord hier een rol in speelt, het Samsung toetsenbord ondersteunt namelijk geen spraak naar tekst in het Nederlands. Welk toetsenbord gebruik je? Ga naar: Instellingen > Algemeen beheer > Toetsenbordlijst en standaard. 

3. Controleer ook of er een update beschikbaar is voor het systeem dat je in jouw vrachtwagen hebt en voer (als mogelijk) eens een reset daarvan uit. Jouw S21 is een nieuwe toestel met de nieuwste software waardoor het kan dat de koppeling niet soepel is met systemen die ouder en/of niet up-to-date zijn.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
HanB1
Journeyman
Opties
Tessa , bedankt voor je reactie, waarschijnlijk lukt die vingerscan niet door het protectie screen , bij Vodafone kostte dit €40 en bij een telefoon shop om de hoek €10
Tekst naar spraak is gelukt , stond idd op Samsung toetsenbord
En leverancier van mijn vrachtwagen heeft me een andere radio aangeboden die wel zou moeten werken , 29e okt bouwen ze deze in
Gr Han