Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Muziek afspelen klinkt heel slecht s20 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2023 10:47 PM)
594 Weergaven
Renate1980
Explorer
Opties
Sinds een tijdje klinkt de muziek die ik afspeel via de usbkabel naar Android auto bijzonder slecht. Geen bas, zachter als normaal. 

Via bluetooth is er geen probleem en klinkt de muziek zoals het hoort, als iemand anders via de kabel een telefoon aansluit is er ook geen probleem.

Nieuwe kabel loste niks op.
Telefoon is helemaal geüpdate.
Instellingen nagelopen, ook niks geks.

Iemand anders hier ook al eens tegenaan gelopen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook goed om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit kunnen uitzoeken!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
JustinFissa
Pioneer
Opties
Dit kan meerdere betekenissen hebben. Het is een slechte kabel (knik of andere beschadiging) de usb-poort van uw telefoon is beschadigd maar lijkt me onwaarschijnlijk in dit geval. Een probleem met de telefoon. Beschadigde usb ingang van de radioplayer, box
Door dit te testen kunt u een andere telefoon proberen, een andere kabel proberen en uw telefoon opnieuw op te starten
0 Likes
JustinFissa
Pioneer
Opties
Slechte kabel kunt u vervallen in mijn bericht, las eroverheen excuses
0 Likes
Renate1980
Explorer
Opties
Beschadigde usb ingang van auto is uitgesloten doordat is geconstateerd dat met een andere telefoon dit wel prima werkt. Beschadigde usb poort van telefoon zou een optie kunnen zijn, maar dan zou laden en bestanden overzetten ook een fout opleveren zou je denken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Renate1980, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer je de telefoon aansluit met een USB kabel, zie je dan ook de optie staan om de USB-configuratie anders in te richten? Waar staat deze op ingesteld?

Screenshot_20231027_114215_Settings.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
Renate1980
Explorer
Opties
Hoi Martijn, Deze staat als onderstaand ingesteldScreenshot_20231027_122835_Settings.jpg
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook goed om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit kunnen uitzoeken!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Renate1980
Explorer
Opties
Ga ik doen, bedankt voor je reactie:)