Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Recent gebruikte apps

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2020 04:11 PM)
4064 Weergaven
Janoz
Apprentice
Opties

Hallo Samsung, Ik heb een vraagje. Ik hoop dat het wat te begrijpen is.

Als je bijvoorbeeld: op je whatsapp hebt gezien, facebook, messenger en meerdere apps, dan blijven die altijd open op de achtergrond. Die kun je verwijderen en dan krijg je de melding

"Geen recent gebruikte apps"

Maar is het ook mogelijk omdat helemaal uit te zetten zonder dat het handmatig kan worden verwijderd. ?.

Dat zou een geweldige optie zijn. Ik vind het onnodig dat ze open blijven.

Zit deze optie op de samsung galaxy s20 ?.

Ik hoor het graag..

M.v.g.

Jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Deze optie kan ik niet aanbevelen. 

De S20 heeft genoeg RAM geheugen om apps open te houden in de achtergrond.  Als je deze optie uitzet kunnen er van allerlei problemen ontstaan waar je niet op zit te wachten. 

Deze optie is voor app ontwikkelaars zodat ze hun apps kunnen testen in bepaalde situaties.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Die optie is er. Je moet dan wel de ontwikkelaars optie aan zetten. Dat doe je door bij Software gegevens, 10x op Buildnummer te drukken. Daarna ga je naar Ontwikkelaars opties - Activiteiten niet opslaan. Aanvinken en alles wordt meteen gesloten als je het verlaat.

Screenshot_20201122-164232_Settings_2996.jpg

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Deze optie kan ik niet aanbevelen. 

De S20 heeft genoeg RAM geheugen om apps open te houden in de achtergrond.  Als je deze optie uitzet kunnen er van allerlei problemen ontstaan waar je niet op zit te wachten. 

Deze optie is voor app ontwikkelaars zodat ze hun apps kunnen testen in bepaalde situaties.

Janoz
Apprentice
Opties

Hallo Dirk, ik heb hem aangezet, maar hij blijft apps open houden ... Ik heb precies zoals je schreef het gedaan.

Gr Jan

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Hmm, in mijn herinnering werkte dat vroeger wel. De vraag is of het zinvol is om alles te sluiten, zoals PAnonemous al aangeeft.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je geen app ontwikkelaar bent heeft dit geen enkel nut.
Janoz
Apprentice
Opties
ok.. bedankt van jullie berichten.
GianniZ95
Voyager
Opties
Een andere optie is om de app Greenify te gebruiken, waarmee je kan aangeven welke apps niet op de achtergrond mogen worden uitgevoerd.
Let er dan wel op dat je geen meldingen meer zal ontvangen van alle apps die je in "hibernate" plaatst.
Met een knop (widget op homescreen) worden alle aangevinkte apps uitgeschakeld, totdat je ze weer handmatig opstart.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Greenify gebruikt ook batterij en dat voor iets wat je zonder app kan doen. Gewoon per app in instellingen/ apps het achtergrond verbruik uitzetten en ook bij data.  

0 Likes
GianniZ95
Voyager
Opties
Bepaalde apps, zoals Instagram en LinkedIn kunnen dit gewoon negeren... Die stoppen pas echt op de achtergrond als ze geforceerd gesloten worden...
0 Likes