Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oriëntatie problemen ? Apps

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2022 05:52 PM)
600 Weergaven
dylanv1
Explorer
Opties

Goedemiddag allemaal, ik werd door tmobile hierheen verwezen omdat zei het ook niet weten. 

Apps zoals Stappentellers,  games waarbij je je telefoon moet bewegen , Google sky , etc etc doen het allemaal niet. Het beeld beweegt niet mee met mn telefoon. Lijkt me een orientatie probleem toch?  Alle rechten toestaan werkt ook niet. Telefoon resetten ook niet. Fabrieksinstellingen nog niet geprobeerd omdat ik eerst een back up moet maken van mn foto's. Ook veel werk. Misschien weet hier iemand het ??

Dankjewel voor t lezen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
dylanv1
Explorer
Opties
Nou, de sensor bleek toch kapot te zijn, niet op voorraad. Ook de s21 256gb niet op voorraad. Dus de opvolger s22 gekregen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit klinkt als een defecte sensor. Om er zeker van de zijn raad ik een backup + fabrieksherstel aan. Als het daarna nogsteeds niet werkt word het een reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
dylanv1
Explorer
Opties

Goedemorgen Patrick,  bedankt voor je reactie!

(Gisteravond)Fabrieksinstellingen gedaan ,telefoon helemaal gereset. Het werkte weer allemaal! Nu.. zondagochtend weer het zelfde als voorheen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is er toch wat mis ergens. Ik zou het toestel aanmelden voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dylanv1, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan om dit te verhelpen 💪 Heb je de reset ook een back-up teruggezet? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Maakt dit ook geen verschil meld dan je telefoon aan voor een reparatie via de link van @Patrick

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
dylanv1
Explorer
Opties

Bedankt voor je bericht Martijn. Ik heb de telefoon via veilige modus opnieuw opgestart. 1 minuut gewacht , veilige modus uitgezet omdat ik dan de apps weer kan gebruiken. 

Het doet het weer , alleen voor hoelang ? Ik laat het je weten als dit de oplossing is of niet. Tot nu bedankt!!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling. In de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld, je reset hier verder niks mee. Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus, zal dit veroorzaakt worden door een app.

Groeten,

Martijn

0 Likes
dylanv1
Explorer
Opties

Idem, haha.

Kan ik er achterkomen door welke app dit gebeurd ? Groeten dylan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @dylanv1.

Wij kunnen op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung

Laat je ons weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

dylanv1
Explorer
Opties
Vrijdag bellen ze me terug. Eerder lukte het ze niet. Maar door zelf te googlen en proberen via de functie *#0*# , kwam ik er achter dat de gyroscoop sensor niet door zn test komt. Zit hier ook garantie op ?
0 Likes