Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kosten voor reparatie mobiele telefoon kloppen niet!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2020 01:14 PM)
1474 Weergaven
rakeijmel
Apprentice
Opties

Ik heb zojuist mijn mobiel telefoon verstuur voor reparatie via de Samsung reparatie service. Mijn batterij van mijn Samsung galaxy s9+ is vervangen omdat hij snel opraakte. Ik heb mijn mobiele telefoon laten opsturen via de repartie service. Een ander partij genaamd Dynafix doet een diagnose en repareerd het toestel. Tot mijn verbaazing heb ik in totaal ongeveer 116 euro moeten betalen, terwijl in de winkel (Samsung Service Center) de zelfde reparatie voor 65 euro wordt uitgevoerd. Ik heb nagevraagd via messenger waarom mijn kosten via Dynafix zo hoog zijn geworden. Hierop heb ik de reactie gehad dat er waarschijnlijk meer kapotten onderdelen zijn geconstateerd. Hierna heb ik contact opgenomen met Dynafix en zij hebben mij bevestigd dat alleen de batterij wordt vervangen en dat er onderdelen zoals tape en schroeven nodig zijn om de nieuwe batterij te plaatsen. Hierna ben ik naar de (Samsung Service Center) in Rotterdam gegaan om na te vragen wat de totale kosten zijn voor het vervangen van mijn batterij. Hierop heb ik de bevesting gekregen dat 65 inderdaad de totale kosten zijn. Nu heb ik onnodig bijna het dubbele betaald want niet hoort te gebeuren. Ik hoop dat ik op deze manier een deel van het geld terug kan krijgen waar ik recht op heb en dat de Service wordt verbeterd bij Dynafix zodat de kosten voortaan worden geverifieerd met Samsung. Ik kon nergens een officiele klacht indienen dus ik doe het op deze manier, ondanks dat ik al contact heb opgenomen via messenger en Dynafix. Misschien dat er meer klanten van Samsung tegen het zelfde probleem zijn aangelopen. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Ricardo,

Goed nieuws! Je krijgt het teveel betaalde bedrag (51.17 euro) teruggestort op je rekening 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

116 euro is idd belachelijk aangezien je een s9+ battarij voor 10 a 15 euro online kunt bestellen.

Ik zou eisen dat ze je vertellen wat er exact is vervangen en de kosten per onderdeel.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rakeijmel,

Welkom op de Community.

Heb je voor mij het reparatienummer? Dan kijk ik even met je mee.

rsz-846676
0 Likes
rakeijmel
Apprentice
Opties

Hallo Bruce,

Het RMA nummer is: iRMADRSA16737040.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat ook op onze website staat dat de reparatie van een batterij inclusief montage 65 euro bedraagt.

Ga het voor je doorzetten om te kijken waar dit vandaan komt en of het teveel betaalde bedrag geretourneerd kan worden.

Ik houd je op de hoogte 👍

rsz-846676
rakeijmel
Apprentice
Opties

Hallo Bruce,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben in afwachting van je reactie.

Gr, Ricardo

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Ricardo,

Goed nieuws! Je krijgt het teveel betaalde bedrag (51.17 euro) teruggestort op je rekening 👍

rsz-846676
0 Likes
rakeijmel
Apprentice
Opties

Ha Bruce,

Bedankt voor je reactie! Fijn dat de conclusie is dat ik het teveel betaalde bedrag terug gestort krijg. 

Ik ben ik afwachting van het bedrag. Na ontvangst laat ik nog een reactie achter om de oplossing te bevestingen. 

Gr, Ricardo

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Graag! Ik verwacht dat het geld er uiterlijk tegen het einde van de dag op staat 😁

Zo niet, let me know.

rsz-846676
0 Likes
Jucko13
Journeyman
Opties

Hallo BruceH,

Ik heb exact, niet zo maar exact maar echt exact het zelfde probleem gehad. Nu ik jouw bericht zie met MIJN naam er boven schrok ik toch even aangezien de eerste post niet van mijzelf af komt. Ik heb inderdaad het verschil terug gestort gekregen! Echter stond er op de service bon van de reparatie dat het probleem geconstateerd was en veroorzaakt werd door een stuk tape en dat het stuk tape vervangen is. Er staat niets over de batterij vervangen terwijl ik dat wel gevraagd had. Is de batterij nu vervangen of niet? RMA nummer is: iRMADRSA16732350

Met vriendelijke groet,

Ricardo

0 Likes