Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Video's van mobiel naar pc werken niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2020 11:55 PM)
4229 Weergaven
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Beste community,

Als ik mijn video's naar mijn pc overzet dan werken ze niet meer. Ze staan wel op mijn pc maar als ik ze open dan krijg ik geluid maar een heel storend beeld met allemaal kleuren en krassen dus alles is vervormd.

Dat is gekomen nadat ik geprobeerd heb op mijn mobiel opslagruimte vrij te maken en ik denk dat ik toen teveel verwijdert heb. Stom, stom maar ik weet niet wat er gebeurd is en hoe ik het weer goed kan krijgen.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Perfect ik ben helemaal blij het is gelukt. Ik had een mevrouw aan de telefoon en dacht dat gaat nooit lukken maar het ging goed. Zij zei dat ik bij instellingen moest resetten de verbinding werd verbroken en dat heb ik gedaan. Toen heb ik een klein nieuw filmpje gemaakt en doorgestuurd naar mijn pc met de kabel en het werkt weer!!! Zij zou me nog terug bellen via mijn vaste telefoon maar ik heb niets meer van haar gehoord misschien heeft zij mijn nummer niet goed genoteerd want af en toe viel het geluid weg op mijn mobieltje. 

Ik ben een oud mens van bijna 75 probeer altijd van alles maar soms gaat dat niet goed zoals het verwijderen van teveel bestanden hahaha!!

Beste BruceH dank je wel voor je hulp moet ik nog iets doen omdat het probleem opgelost is bijv. op ACCEPTEER OPLOSSING drukken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heel vreemd.. Wat heb je verwijderd van je telefoon? Je kunt niet iets verwijderen en daarna werken je video's opeens niet meer... Installeer eens VLC player op je pc en speel de video's daar eens mee af. Welke bestandsnaam heeft je video nu?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Hallo Rohit,

Dank je wel voor je antwoord. Ik ben al een tijdje bezig en heb geprobeerd om het zelf op te lossen maar het lukt me niet dus vandaar dat ik me hier gemeld heb. Ik heb (per ongeluk hoor) verwijdert van mijn mobieltje, ik weet het niet meer precies maar ontdekte dat m'n bank, de mail, KPN en Samsung Members weg was. Misschien was er meer weg maar dat weet ik niet.

Ik had voordat ik hier om hulp vroeg al VLC player geïnstalleerd maar dat hielp niet. Heb mijn mobiel opnieuw opgestart en dat hielp ook niet. De bestandsnaam van de video's is MP4-video.

Heb een filmpje van mijn mobiel gemaild aan een vriendin en zij kon het gewoon afspelen. Ik heb de video's met een kabeltje op mijn pc gezet nadat ik de problemen met mijn mobiel had en toen kreeg ik al die foute video's. De video's die ik voor de problemen al op mijn pc had kan ik nog gewoon afspelen dus daarmee geen probleem. Toen heb ik geprobeerd om de video's aan mezelf te mailen maar ook dat hielp niet. Ik weet zeker dat het niet aan mijn pc ligt want als dat zo zou zijn kon ik ook de oude video's niet afspelen en dat lukt wel. Er moet iets met mijn mobiel gebeurd zijn, het is ook zo gek dat als ik een video van mijn mobiel naar iemand stuur zij die wel goed kunnen afspelen.

Ik wil een foto insluiten zoals ik de video nu te zien krijg maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik hoop dat je mij kan helpen.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@sylviavandewall heb je misschien in de video Instellingen op de telefoon iets niet goed staan? Kijk vooral even hier naar...

Screenshot_20200902-204359_Camera.jpg

0 Likes
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Hallo Dirk, Dank je wel voor je hulp. Ik heb nu het gevoel dat ik "van de regen in de drup" terecht kom. Heb je advies opgevolgd en inderdaad stond het vakje Video hoge efficiëntie niet aangevinkt ik heb het aangevinkt. De andere HDR+-video heb ik niet. Heb een kort filmpje opgenomen en via de kabel op mijn pc gezet. Klik het filmpje aan en hij doet niet, hoor alleen geluid. Toen heb ik "openen met" gebruikt en gekozen voor VLC-media player en toen deed het filmpje het wel.

Heel raar maar toch klopt er iets niet meer want ik moet toch zoals eerst het filmpje kunnen afspelen met Windows Media Player.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Jouw windows media player ontbreekt codecs

Vlc is de beste die speelt alles af.

Er was nooit wat mis met de instellingen van je telefoon het probleem lag altijd al in de pc :smiling-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Ok ik geloof je maar hoe kan het dan dat het probleem ontstond na het probleem met mijn mobiel? Ineens werkt Windows Media Player niet meer, zijn die codecs weggelopen (grapje). Nog geen paar dagen geleden werkte alles nog met Windows media player. De oude video's die ik al op mijn pc had staan werken nog wel normaal met Windows media player.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik heb geen idee wat ik je moet vertellen.......

Opslagruimte vrij maken heeft niks te maken met codecs

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
sylviavandewall
Journeyman
Opties

Ja dat dacht ik ook. Ik zou het toch hartstikke fijn vinden als de fout gevonden kan worden. Het moet iets zijn wat tussen mijn mobiel zit en het overbrengen van de video's naar de computer of het nou via de kabel gaat of via email dat is allebei hetzelfde. Misschien moet ik iets verwijderen en opnieuw erop zetten ik weet het niet.

Een paar dagen geleden toen het probleem begonnen was heb ik nog gebeld naar Samsung maar die snapten helemaal niet waar ik het over had dus vandaar dat ik het hier in de community heb geprobeerd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Sylvia!

We kunnen eens op afstand met je meekijken door middel van Hulp op afstand: https://bit.ly/2OhhbuU

Heb je dat al geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes