Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds laatste update s9 batterij 2x zo snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2020 09:11 PM)
4227 Weergaven
Wibe83
Apprentice
Opties

Sinds de laatste update van vorige week is mijn s9 batterij 2x zo snel leeg en is het toestel erg traag. Het lijkt dat apps als chrome en YouTube in de achtergrond veel verbruiken. Elke keer is het een andere app volgens baterijverbruik. Eerst chrome, toen YouTube en nu WhatsApp .

Cache geleegd enz maar nog steeds telkens 1 app die binnen een paar uur 40% verbruiken met in totaal 30min daadwerkelijk gebruik. Zijn er meer met dit probleem? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Wibe83
Apprentice
Opties

Het probleem lijkt opgelost. Ik heb uiteindelijk voor alle apps die veel verbruiken via instellingen >apps het volgende gedaan. Cach legen> opslag, alle gegevens wissen> gedwongen stoppen

doe inmiddels al weer 10u op de accu met 36% over

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat gebeurd helaas wel vaker na een update, gelukkig niet bij iedereen maar wel bij sommige.

Waneer dit gebeurd zijn de opties beperkt.

Je eerste optie is een fabrieksherstel kost wat tijd maar dit kan helpen, maar ik kan dat niet garanderen.

Je 2e optie is langs een service center gaan. Aangezien er niet veel meer is wat je zelf op de 'officiële' manier eraan kunt doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Wibe83
Apprentice
Opties

Bedankt voor het antwoord. Ik zal de reset proberen. Hoopte dat dat niet nodig was.. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Laat nog even weten waneer het klaar is of het heeft gewerkt:)  

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
Wibe83
Apprentice
Opties

Het probleem lijkt opgelost. Ik heb uiteindelijk voor alle apps die veel verbruiken via instellingen >apps het volgende gedaan. Cach legen> opslag, alle gegevens wissen> gedwongen stoppen

doe inmiddels al weer 10u op de accu met 36% over

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het beter gaat! Mocht het probleem onverhoopt terugkomen, dan is het een idee om toch eens een reset uit te voeren 👍

rsz-846676
0 Likes