goede morgen, Ik heb al enige tijd problemen met de automatische synchronisatie van mijn foto's. Mijn vrouw trekt er redelijk veel... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
goede morgen, Ik heb al enige tijd problemen met de automatische synchronisatie van mijn foto's. Mijn vrouw trekt er redelijk veel... Bekijk bericht |
mijn s10 kan plots geen verbinding meer maken met Bluetooth. Niet in de auto, niet mijn muziekbox en ook niet aan mijn pc.. Iemand idee aan... Bekijk bericht Hi @Laurence11, goedemiddag. Goed dat je een berichtje stuurt. Zie je de verschillende apparaten wel... Bekijk bericht |
Sinds kort heb ik een Galaxy s10 plus met clearview cover. Ik was gewend bij mijn s7 met clearview cover altijd meldingen te zien als de cover... Bekijk bericht Oh dat is wel heel vervelend... Dat dit bij de s7 wel kon, was (naast de goede bescherming) een van ... Bekijk bericht |
Kan je je oude voicemail veranderen naar een nieuwe want die van mij heb ik 4 jaar geleden ingesproken en hij is heel slecht zo ja hoe zou dat... Bekijk bericht Welkom @minecraftplayer436, je reageert in een vrij oud topic en de oplossing gaat wellicht niet op ... Bekijk bericht |
Hallo, had een vraag over de chipset die ik gebruik is het mogelijk ik heb exynos 9820 want vind deze redelijk slecht kwa prestaties, en het... Bekijk bericht bedankt voor je antwoord, wel jammer want merk het verschil hartstikke goed hij word te snel warm en... Bekijk bericht |
Er zit een rammeltje in mijn galaxy note 20 ultra. Als ik met mijn note schud hoor ik alsof er iets los zit Komt dit van de camera ?. En... Bekijk bericht Hoi Stefan, Geen zorgen, dat hoort! Een (goede ;)) camera maakt gebruik van losse onderdelen, en die... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Mijn Samsung s10e geeft regelmatig een meldingsgeluid maar ik heb dan geen bericht of WhatsApp ontvangen. Ik gebruik mijn telefoon... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie wil-01, Dat kan inderdaad. Zie de link in mijn vorige reactie. Laat weten ... Bekijk bericht |
Hallo. Vanochtend heb ik mijn telefoon laten vallen. Nu een barst op het scherm. Het bovenste deel touchscreen werkt niet. Ik kan niet apps... Bekijk bericht dan moet je naar samsung service winkel laten maken beeldscherm maken kost 280 euro plus onderzoek k... Bekijk bericht |
Tot voor kort als ik een screenshot van een website maakte, kon ik daarna via de screenshot rechtstreeks naar die site terug. Sinds 30 augustus... Bekijk bericht |
Wanneer ik over een emailadres, telefoonnummer, URL of berekening hover wordt geen pictogram getoond. Bekijk bericht |
Ik heb de edge lighting op aan staan De duur op lang En toch voor 95% geeft ie super kort de egde lighting weer en heel zelden... Bekijk bericht Dat kan kloppen! Met Android 11, is de locatie van de instellingen hiervoor enigszins veranderd: Ins... Bekijk bericht |
Ik krijg ineens een melding dan de Veilige map is vergrendeld met de mededeling: Onbevoegde software is op uw telefoon geïnstalleerd. Veilige... Bekijk bericht |
Sinds gisteravond ontbreekt er in mijn toetsenbord van mijn Samsung S10 ineens de bovenste balkrij boven de cijfers. Dus de balkrij waar o.a.... Bekijk bericht Ah, nu snap ik wat je bedoelt! Deze instelling heet 'Werkbalk toetsenbord', zodra je die inschakelt,... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist mijn mobiel telefoon verstuur voor reparatie via de Samsung reparatie service. Mijn batterij van mijn Samsung galaxy s9+ is... Bekijk bericht @Members_rEHonvz Hi Paul, goedemorgen. Welkom op de Samsung Community! Oeei, dat is natuurlijk niet ... Bekijk bericht |
Beste community, Als ik mijn video's naar mijn pc overzet dan werken ze niet meer. Ze staan wel op mijn pc maar als ik ze open dan krijg ik... Bekijk bericht Is prima zo! Fijn dat het is opgelost 😁 Ik heb je antwoord als oplossing geaccepteerd. Fijne avond! Bekijk bericht |
Sinds de laatste update van vorige week is mijn s9 batterij 2x zo snel leeg en is het toestel erg traag. Het lijkt dat apps als chrome en YouTube... Bekijk bericht Fijn dat het beter gaat! Mocht het probleem onverhoopt terugkomen, dan is het een idee om toch eens ... Bekijk bericht |
ik heb al een tijdje (over 2 jaar) een samsung s9 maar als ik mijn 4 g aan doe hoef ik me niet zorgen te maken over de data usage maar meer de... Bekijk bericht Koop een hoesje van Zerolemon word je tel wel 3x zo dik maarja heb je wel 3x de accuduur 😅 Bekijk bericht |
de inhoud van mijn agenda is weg sinds gisteren. Ik doe alles met deze agend dus heb een groot probleem Bekijk bericht Welke app gebruik je voor je afspraken? Soms werkt de ingebouwde app minder goed dan bijvoorbeeld Go... Bekijk bericht |
Beste, ik heb net een nieuwe samsung A31 gekocht. Mijn samsungaccount wil niet koppelen. Ik krijg telkens een bericht van telefoonnummer... Bekijk bericht Als het niet lukt, kijk dan eens of je via Wi-Fi of 4G verbonden bent. Maakt dit geen verschil, dan ... Bekijk bericht |
We weten bijna allen dat bij Samsung Electronics elke schade aan de smartphone (een barst) betekent dat de garantietermijn vervalt. Maar hoe... Bekijk bericht Dag @ABTTh, Op je vraag hoe wettelijk dit is: dit is gewoon wettelijk, zelfs als dat niet beargument... Bekijk bericht |