Sinds de laatste beveiligingsupdate werkt NFC niet meer onder de 65% batterij capaciteit. Bij de update daarvoor werkte NFC zoals het hoorde. Na de... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb een nieuwe s10 maar ik ben niet de enige met het probleem dat android auto niet werkt.
Ik heb verschillende mogelijkheden hier... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb vandaag mijn mooie headphone mogen ontvangen. Nu staat er bij de uitleg dat je die via de headphone ook harder en zachter kan... Bekijk bericht
Sinds een maand heb ik de samsung s20 5g variant. Echter merk ik dat zowel het wifi signaal als het mobiele signaal erg slecht is met dit toestel.... Bekijk bericht
Sinds de nieuwe update kan ik nog maar 2 notities zien van de 10. Als ik de notitie aan tik krijg ik te zien.
”invoegtoepassing Samsung notes... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Heb een raar probleem.
Gisteren mijn nieuwe S20 ontvangen, ik heb mijn vingerafdruk geregistreerd (nog geen pincode ingegeven)
... Bekijk bericht
Goedendag,
Kan iemand van Samsung mij vertellen als ik mij toestel root behoud ik dan mijn garantie?
aangezien er toch al geen garantie... Bekijk bericht
Goedemiddag, Ik wil op mijn Samsung S10 via het menu instellingen - meldingen - app meldingen, de WhatsApp meldingen op stil zetten zodat deze het... Bekijk bericht
mijn s10 kan plots geen verbinding meer maken met Bluetooth.
Niet in de auto, niet mijn muziekbox en ook niet aan mijn pc..
Iemand idee aan... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik een Galaxy s10 plus met clearview cover.
Ik was gewend bij mijn s7 met clearview cover altijd meldingen te zien als de cover... Bekijk bericht
Kan je je oude voicemail veranderen naar een nieuwe want die van mij heb ik 4 jaar geleden ingesproken en hij is heel slecht zo ja hoe zou dat... Bekijk bericht
Hallo, had een vraag over de chipset die ik gebruik is het mogelijk ik heb exynos 9820 want vind deze redelijk slecht kwa prestaties, en het... Bekijk bericht
Er zit een rammeltje in mijn galaxy note 20 ultra.
Als ik met mijn note schud hoor ik alsof er iets los zit
Komt dit van de camera ?.
En... Bekijk bericht