Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klembord is weg, Google levert NIKS op.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2022 11:55 AM)
1652 Weergaven
droogwater
Explorer
Opties

Beste Leden, 

Mijn klembord is al een tijdje weg en ik merk dat het nu wel erg vervelend wordt. Eerder gekopieerde woorden, teksten screenshots etc kan ik dus niet meer terughalen aan de hand van het klembord en 1 knop. Zeer irritant. Waarom Samsung dit ineens heeft verwijderd is mij een raadsel. Ik ben al een uur aan het googelen en op elke site staan lappen tekst maar echt concrete stappen zijn nergens te vinden.

Is er iemand met een zelfde probleem die mij kan helpen.

Hulp wordt gewaardeerd. 

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
In de playstore lees ik veel problemen met Swiftkey na de laatste update. Advies is om Swiftkey te verwijderen en opnieuw te installeren.
marcvanhulst
Journeyman
Opties
Beste Patrick,

Denk dat er binnen Samsung niet met een stem gesproken gesproken wordt aangezien uw collega's dit probleem wel kennen en dat mensen die een upgrade HEBBEN gehad van Android 11 ONE UI 3.1 naar 12 ONE UI 4. Sinds dien zijn alle andere toetsenborden op het standaard Samsung toetsenbord na in de problemen zoals het ontbreken van klembord.
Er zou met spoed een update moeten komen echter deze problemen zijn al meer dan een jaar actief toen de eerste S serie een firmware update kreeg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @marcvanhulst, goedemiddag.

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren, regelmatig brengen wij ook een nieuwe update uit. Zelf gebruik ik al enige tijd het G-Board en ervaar verder ook geen enkel probleem hiermee. Wat ervaar jij precies en is jouw telefoon verder up-2-date? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
marcvanhulst
Journeyman
Opties
Hallo Martijn,

Mijn nieuwe smartphone S21 FE 5G is up-2-date maar wanneer ik bijvoorbeeld naar een kladblok ga om zaken die ik elders kopieer daar te plakken (bijvoorbeeld om een wachtwoord op te slaan). Ik hoefde geen instelling in SwiftKey of GBoard aan te passen. Wanneer ik dan naar een kladblok ging en ik hield het scherm vast met mijn vinger kreeg ik voorheen een menu te zien met plakken, knippen kopieën en aan de linkerkant 3 puntjes boven elkaar en daar stond oa klembord.
Deze is totaal verdwenen onder Android 12 ONE UI 4.0 (ik gebruikte toen zelfs GBoard)

Ik heb geprobeerd om de telefoon opnieuw te resetten (harde reset), verwijderen GBoard en weer opnieuw installeren.
.
Het vreemde is dat wanneer ik Samsung keyboard gebruik ik onmiddellijk weer klembord heb (helaas is het het overstappen op Samsung toetsenbord geen optie aangezien alle vaste tekens op andere plekken staan en de letters klein zijn)

Groeten,
Marc
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het lijkt er dan ook op dat dit een optie is die door het toetsenbord wordt aangeboden, heb je hier ook contact over gehad met de app ontwikkelaar? En hopelijk komt deze optie met een nieuwe update weer terug 😇

0 Likes
marcvanhulst
Journeyman
Opties
Hallo Martijn,

Met Microsoft SwiftKey is geen contact te krijgen maar als jij zegt dat op een Samsung toestel met Android 12 ONE UI 4.0 klembord wel werkt dan stap ik direct over. En met werken bedoel ik dan bijvoorbeeld een kladblok open bijvoorbeeld Color Note dat ik al jaren gebruik dat ik daar dat extra submenu wat verschijnt wanneer je op de 3 puntjes klikt ben ik al heel content
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik gebruik sinds ik Galaxy telefoons heb het Google G-board en dit bevalt mij tot volle tevredenheid en in de instelling hiervan kan je ook het één en ander aanpassen. Hopelijk zijn dit ook de mogelijkheden die je zoekt.

Succes en groeten,

Martijn

0 Likes
marcvanhulst
Journeyman
Opties
Hallo Martijn,

Inmiddels GBoard geïnstalleerd, maar helaas geen klembord. Ik denk echt dat dit dus een bug in Android 12 ONE UI 4.0 is iets anders kan ik nu niet meer bedenken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan natuurlijk altijd kijken naar een app van derden, ik zie in de Google PlayStore een hoop apps staan die als Clipboard kunnen werken 😉

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook met het Google G-Board heb je deze optie, je dient dit wel apart in te schakelen. 

Klemboord Gboard.jpg

Groeten,

Martijn