op 31-05-2022 06:25 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste Leden,
Mijn klembord is al een tijdje weg en ik merk dat het nu wel erg vervelend wordt. Eerder gekopieerde woorden, teksten screenshots etc kan ik dus niet meer terughalen aan de hand van het klembord en 1 knop. Zeer irritant. Waarom Samsung dit ineens heeft verwijderd is mij een raadsel. Ik ben al een uur aan het googelen en op elke site staan lappen tekst maar echt concrete stappen zijn nergens te vinden.
Is er iemand met een zelfde probleem die mij kan helpen.
Hulp wordt gewaardeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
31-05-2022 10:45 PM - bewerkt 31-05-2022 10:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-09-2022 11:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Denk dat er binnen Samsung niet met een stem gesproken gesproken wordt aangezien uw collega's dit probleem wel kennen en dat mensen die een upgrade HEBBEN gehad van Android 11 ONE UI 3.1 naar 12 ONE UI 4. Sinds dien zijn alle andere toetsenborden op het standaard Samsung toetsenbord na in de problemen zoals het ontbreken van klembord.
Er zou met spoed een update moeten komen echter deze problemen zijn al meer dan een jaar actief toen de eerste S serie een firmware update kreeg
op 13-09-2022 02:36 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @marcvanhulst, goedemiddag.
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren, regelmatig brengen wij ook een nieuwe update uit. Zelf gebruik ik al enige tijd het G-Board en ervaar verder ook geen enkel probleem hiermee. Wat ervaar jij precies en is jouw telefoon verder up-2-date? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?
Groeten,
Martijn
op 13-09-2022 06:35 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Mijn nieuwe smartphone S21 FE 5G is up-2-date maar wanneer ik bijvoorbeeld naar een kladblok ga om zaken die ik elders kopieer daar te plakken (bijvoorbeeld om een wachtwoord op te slaan). Ik hoefde geen instelling in SwiftKey of GBoard aan te passen. Wanneer ik dan naar een kladblok ging en ik hield het scherm vast met mijn vinger kreeg ik voorheen een menu te zien met plakken, knippen kopieën en aan de linkerkant 3 puntjes boven elkaar en daar stond oa klembord.
Deze is totaal verdwenen onder Android 12 ONE UI 4.0 (ik gebruikte toen zelfs GBoard)
Ik heb geprobeerd om de telefoon opnieuw te resetten (harde reset), verwijderen GBoard en weer opnieuw installeren.
.
Het vreemde is dat wanneer ik Samsung keyboard gebruik ik onmiddellijk weer klembord heb (helaas is het het overstappen op Samsung toetsenbord geen optie aangezien alle vaste tekens op andere plekken staan en de letters klein zijn)
Groeten,
Marc
op 14-09-2022 02:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-09-2022 10:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Met Microsoft SwiftKey is geen contact te krijgen maar als jij zegt dat op een Samsung toestel met Android 12 ONE UI 4.0 klembord wel werkt dan stap ik direct over. En met werken bedoel ik dan bijvoorbeeld een kladblok open bijvoorbeeld Color Note dat ik al jaren gebruik dat ik daar dat extra submenu wat verschijnt wanneer je op de 3 puntjes klikt ben ik al heel content
op 15-09-2022 11:38 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-09-2022 12:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Inmiddels GBoard geïnstalleerd, maar helaas geen klembord. Ik denk echt dat dit dus een bug in Android 12 ONE UI 4.0 is iets anders kan ik nu niet meer bedenken
op 15-09-2022 02:04 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
19-09-2022 11:55 AM - bewerkt 19-09-2022 11:56 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer