Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klembord is weg, Google levert NIKS op.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2022 06:25 PM)
2842 Weergaven
droogwater
Explorer
Opties

Beste Leden, 

Mijn klembord is al een tijdje weg en ik merk dat het nu wel erg vervelend wordt. Eerder gekopieerde woorden, teksten screenshots etc kan ik dus niet meer terughalen aan de hand van het klembord en 1 knop. Zeer irritant. Waarom Samsung dit ineens heeft verwijderd is mij een raadsel. Ik ben al een uur aan het googelen en op elke site staan lappen tekst maar echt concrete stappen zijn nergens te vinden.

Is er iemand met een zelfde probleem die mij kan helpen.

Hulp wordt gewaardeerd. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook met het Google G-Board heb je deze optie, je dient dit wel apart in te schakelen. 

Klemboord Gboard.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het klembord zal niet zomaar verdwijnen dit gaat om een bug denk ik. Ga eens naar Instellingen > apps > Systeem apps weergeven en druk op OK > Zoek dan ClipBoardSaveService en ga naar opslag en gegevens wissen. Als dit om wat voor reden dan ook geen resultaat geeft zul je een fabrieksherstel moeten doen om je klembord terug te krijgen vrees ik.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
droogwater
Explorer
Opties
Beste Patrick,

Ik kom tot apps, systeem apps zie k nergens staan en als ik Clipboard intyp bij apps verschijnt er niks. Dit is zeker geen bug, want heb 't al een langere tijd en er zijn tussendoor genoeg updates geweest.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het moet wel een bug zijn want klembord is niet verwijderd.

Bij instellingen > apps even goed kijken.

Zie die pijltjes rechts dan systeem apps en dan onderaan op OK drukken.Screenshot_20220531-184525_Settings_22335_1654015546.jpg
droogwater
Explorer
Opties
Beste Patrick, bedankt ik heb 't gevonden. Ook met cache legen en gegevens wissen krijg ik m'n klembord niet terug. M'n telefoon naar favfieksinstellingen zie ik ook niet zetten. Wat me ook opvalt is elke keer dat wanneer ik systeem apps weergeven moet aanvinken dit weer uitgevinkt staat als ik er weer heen ga. Wordt zo ondrrhoud moedeloos van Android...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > apps > Samsung toetsenbord > opslag > gegevens wissen.
droogwater
Explorer
Opties
Ik heb SwiftKey maar zelfs met SwiftKey deed klembord 't altijd.
0 Likes
droogwater
Explorer
Opties
Ik verander gegevens van SwiftKey. Telefoon selecteert automatisch Samsung weer als hoofd toetsenbord en daar is ineens klembord weer als ik ingedrukt hou. Ik verander terug naar SwiftKey en klembord is weer weg. Dit is zo vaag want ik gebruik al jaren SwiftKey en klembord heeft het gewoon altijd gedaan.
0 Likes
droogwater
Explorer
Opties
't wil gewoon niet werken..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dus dan zit het probleem bij swiftkey bij beide toetsenborden bij opslag gegevens wissen via instellingen apps. En anders is een fabrieksherstel de oplossing.