Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen mobiel netwerk vinden

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2024 06:24 PM)
2357 Weergaven
Bas23
First Poster
Opties

Mijn telefoon kan geen mobiel netwerk meer vinden. Wifi is geen probleem. Ik heb al meerdere keren opnieuw opgestart, toegangspunt opnieuw ingesteld, mobiele gegevens staat aan. Ook de sim kaart in een ander toestel gestopt en dan werkt hij wel. De andere simkaart in dit toestel gedaan, en die werkt dan opeens niet.  Het lijkt alsof iets hem tegenhoudt om een mobiel netwerk te zoeken. Als je bij Netwerkoperators een netwerk wil zoeken heb je alleen de optie  "Automatisch selecteren". Als die uitzet zegt hij "Fout bij zoeken netwerken". Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

22 Antwoorden
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Probeer je netwerk instellingen eens te resetten. Instellingen, algemeen beheer, resetten, netwerk instellingen resetten
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens;

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bas23, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met de tips van @Zoole en @Patrick? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hoekkeoh
First Poster
Opties

Graag lift ik helaas mee op dit onderwerp. Ik heb hetzelfde probleem, maar het is niet opgelost met resetten. De optie automatisch (netwerk) selecteren is niet uit te schakelen en geeft "Fout bij zoeken netwerken".  Please help me.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @hoekkeoh,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
hoekkeoh
First Poster
Opties

Dank voor het bericht. Cache deleted in recovery mode maar nog steeds hetzelfde probleem.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie hoekkeoh,

Wellicht dat met een fabrieksherstel wel de uitkomst biedt. Zie onderstaande link voor de instructie. Laat weten of het werkt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
hoekkeoh
First Poster
Opties

Dank Ajay, maar dat wil ik dus voorkomen. Ik ga ermee naar een service center

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update hoekkeoh,

Hou ons op de hoogte en ik wens je alvast een fijn weekend!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes