Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bereik mobiel netwerk erg slecht.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2023 10:44 AM)
310 Weergaven
S20stan
First Poster
Opties
Hoi Samsung, ik heb een klacht over reparatie telefoon. Vanaf oktober heb ik mijn telefoon S20 fe opgestuurd met een defect, mijn bereik is heel slecht. In mijn oude telefoon is het bereik stukken beter dit is een s8+. Als ik in winkels ben of aan het rijden ben valt mijn telefoon bereik weg. Als ik aan het werk ben kan ik mijn klanten niet goed te woord staan. Nu heb ik hem al 2 keer opgestuurd en na 3 maanden wachten heb ik de telefoon eindelijk terug. Helaas is het probleem niet verholpen. En moet ik weer terug naar mijn oude telefoon.... En wil ik hem voor de derde keer opsturen. Nu begin ik een beetje mijn geduld te verliezen dit komt door de trage reparatie service van Samsung plus dat het probleem niet is opgelost. Ook het feit dat mijn telefoon door het lange wachten steeds minder waard wordt of qua software achteruit loopt. Nu heb ik de klantenservice gesproken en dit probleem voorgelegd, ze vertelde mij dat ik de telefoon naar een service centre moet brengen dat te ver van mijn woonplaats af ligt. Ik zou het fijn vinden als dit op een andere manier wordt opgelost iig wil ik nu geen 1,5 maand meer wachten op herstel telefoon. Hoe gaan jullie dit oplossen?
0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is het reparatienummer van de laatste reparatie?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@S20stan 

Heb je ook al eens een andere SIM kaart en een andere provider geprobeerd? 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Maakt dit geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes