Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21fe Wifi verbind niet automatisch

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2023 01:15 PM)
1386 Weergaven
Marianne1970
Pioneer
Opties
Hallo 
Van het begin af aan ( oktober 22) dat ik deze telefoon heb, ervaar ik problemen met de wifi.
Als ik even weg ben geweest en kom weer thuis moet ik opnieuw bij instellingen de wifi aan en uitzetten wil mijn mobiel verbinding maken.
Ik heb werkelijk alles geprobeerd tot aan het resetten van mijn telefoon.
Het probleem blijft dat ik nog geregeld handmatig mijn wifi aan en uit moet zetten voordat mijn mobiel verbinding maakt.
Mijn vriend heeft exact hetzelfde toestel maar ervaart deze problemen niet, evenals mijn oude samsung die ook prima werkt op het wifi netwerk.
Alle hulp al gezocht via BEN en op forums en ook alle "oplossingen" geprobeerd ( ook dezelfde instellingen als mijn vriend) maar tevergeefs niets werkt.
Ik kan enkel handmatig aanzetten 😩
Help!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Neo001
Legend
Opties

In Instellingen > Verbindingen > Wi-Fi > klik op het wiel naast de naam van de wifi-verbinding > Automatisch opnieuw verbinden, is dit ingeschakeld?

Controleer ook Wi-Fi > klik op de 3 puntjes > Intelligente Wi-Fi > Wi-Fi automatisch in-/uitschakelen is ingeschakeld en je wifi-netwerk is toegevoegd aan de lijst.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marianne1970, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick en @Neo001? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marianne1970
Pioneer
Opties
Ik heb de tip van @Patrick en van @Neo001 gisteren nogmaals uitgevoerd. In het verleden dit ook al gedaan toen heeft het ongeveer 1 week gewerkt daarna moest ik weer vaker handmatig de wifi inschakelen.
Ik hou jullie op de hoogte
Liana2212
First Poster
Opties
Hi ik heb deze Samsung s21fe nu 4 weken en ik moet thuis en op het werk eerst kijken of die automatisch verbind. Dit is heel vaak niet het geval. Dit had mijn s10+ niet. Mijn man gebruikt die nu en heeft ook geen problemen. Ik heb echt al alles geprobeerd maar vaak pakt ie wifi wel maar ook net zo vaak niet. Wat kan ik nog doen???? Gr. Liana
0 Likes
Marianne1970
Pioneer
Opties
Ik ben vandaag terug van vakantie en de wifi heeft automatisch de verbinding gemaakt.
Het netwerk resetten is denk ik de oplossing geweest
Bedankt voor jullie hulp 🤗
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ben erg blij om dit te horen😁 Fijne zondag verder.
Marianne1970
Pioneer
Opties
Dankjewel, jij ook nog een fijne avond.
0 Likes