Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's naar veilige map verplaatsen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2019 05:21 PM)
10271 Weergaven
HanneDJ
Apprentice
Opties

Vroeger kon ik probleemloos foto's vanuit de galerij naar de veilige map verplaatsen. Plots lukt dit echter niet meer. Hoe krijg ik dit opgelost? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_tq3CpBk, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat voor bestanden wil je verplaatsen? En staan deze bestanden in een aparte map of heb je deze via een app ontvangen? Wanneer het gaat om bestanden die je via WhatsApp hebt gehad zal je deze eerst dienen te verplaatsen naar een andere map voordat je deze in de Veile Map kan plaatsen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Hanne,

Wat gebeurt er als je een foto naar de Veilige Map probeert te verplaatsen? Zie je wel de optie om een afbeelding te verplaatsen naar de Veilige Map als je rechtsboven op de drie puntjes tikt?Screenshot_20190224-193431_Gallery.jpg

kevin-sig
0 Likes
HanneDJ
Apprentice
Opties

Screenshot_20190224-202610_Gallery.jpg

Ik kan wel op de drie puntjes tikken en de optie kiezen om te verplaatsen, maar dan krijg ik de melding zoals je op deze foto ziet.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je secure folder wel ingesteld, probeer is de galery te openen in secure folder. Mogelijk helpt dat.
0 Likes
HanneDJ
Apprentice
Opties

Als ik de galerij in de veilige map open kan ik enkel de foto's zien die ik met de camera binnen veilige map genomen heb. Ik zie niet al mijn foto's en kan ze daar ook niet binnentrekken...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat hoort zo, aangezien Secure Folder gebruik maakt van het Samsung Knox security platform. Dit draait afzonderlijk van de normale Galerij app. Indien je de foto's wilt zien die in de Secure Folder staan, zou je dit dus altijd via de Secure Folder moeten doen.

rsz-846676
0 Likes
Members_GzIRUtz
Student
Opties

ik kan geen foto's meer verplaatsen naar mijn veilige map ik krijg een melding van. Kan niet alle items verplaatsen. 0/1 items verplaatsen. Wat moet ik doen om mij  foto's toch wel te kunnen verplaatsen in mijn veilige map?

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waarschijnlijk selecteer je er teveel? Probeer het eens in kleinere aantallen te verplaatsen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_tq3CpBk
First Poster
Opties

Ik heb nu hetzelfde probleem. Heb je toevallig al de oplossing gevonden?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_tq3CpBk, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat voor bestanden wil je verplaatsen? En staan deze bestanden in een aparte map of heb je deze via een app ontvangen? Wanneer het gaat om bestanden die je via WhatsApp hebt gehad zal je deze eerst dienen te verplaatsen naar een andere map voordat je deze in de Veile Map kan plaatsen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200