heeft iemand voor mij de oplossing. sinds de update van afgelopen week zijn de meldingen niet leesbaar. er staat bijvoorbeeld word on, en... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
heeft iemand voor mij de oplossing. sinds de update van afgelopen week zijn de meldingen niet leesbaar. er staat bijvoorbeeld word on, en... Bekijk bericht |
Hoi, Ik heb met kerst de Samsung Wireless Charger Stand AFC gekregen. Eerst deed de lader het goed ik gebruikte hem vooral 's nachts en... Bekijk bericht |
Hallo Ik heb zojuist mijn clear vieuw cover voor mijn s9 binnen gehad en ik krijg hem niet aan de praat heb hem er al een aantal keer op en af... Bekijk bericht Even een vraagje nog als aod aanstaat en je doet je hoesje dicht gaat die op aod en 5 seconden later... Bekijk bericht |
Erg blij was ik altijd met mijn "rode rec" button van mijn camera. Lekker snel ff op rec drukken indien gewenst helemaal top. En nu... Bekijk bericht |
Vroeger kon ik probleemloos foto's vanuit de galerij naar de veilige map verplaatsen. Plots lukt dit echter niet meer. Hoe krijg ik dit... Bekijk bericht Goedemorgen Martijn, Hier sinds kort hetzelfde probleem als TS. Ik wil één foto uit de galerij verpl... Bekijk bericht |
Hallo ik heb de S10 besteld. Devraag is kan ik mijn draadloze oplader van de S7 ook gebruiken voor de S10? Bekijk bericht Let wel op dat er problemen kunnen ontstaan, ik had ook een s7 oplader die niet goed werkte op mijn ... Bekijk bericht |
In december een nieuwe S9 aangekocht tijdens de btw cashback actie of blue week BTW promotie die afliep op 17/12/2018. We zijn momenteel de... Bekijk bericht Hi @FreddyS9, Goed nieuws! Ik zie in het systeem terugkomen dat het bedrag gisteren is overgemaakt. ... Bekijk bericht |
Hallo Na de unboxing afgelopen woensdag, heb ik donderdagochtend meteen een s10+ gepre-ordered. Kan niet wachten tot 'ie komt... Bekijk bericht @DigitalFrog in general, they don't. However, Samsung pays for priority deliveries. In that case, DH... Bekijk bericht |
Waarom is er geen wps functie meer op de S9+ terwijl op de S7 Edge wél heeft ?? Ik kan niet meer op een router verbinden via WPS knop alleen... Bekijk bericht Aha ! Okej dan ! Nou , als iedereen toegang heeft tot mijn netwerk dan ben ik open en bloot 😄😄 en ... Bekijk bericht |
sinds gister merk ik dus dat ik geen muziek meer kan horen zonder oordopjes. en als ik bel via whatsapp hetzelfde probleem. alleen kan ik wel... Bekijk bericht Ik had ook alles geprobeert ,niets holp tot dat ik de oorluidspreker met een tandenborstel schoonmaa... Bekijk bericht |
Is er al iets bekend over de mogelijkheid om de Galaxy Fold te pre-orderen? Wanneer is de Fold bestelbaar bij Samsung enof mobiel.nl? Wat een... Bekijk bericht Inmiddels is er wat meer bekend! De Galaxy Fold kan vanaf 26 april worden gepreordert en de verkoop ... Bekijk bericht |
Hallo ik heb het volgende probleem. Mijn contacten staan in Outlook. Deze synchroniseert ik met de Galaxy s9 zonder problemen. De Galaxy s9... Bekijk bericht Een drastische stap, maar fijn dat het uiteindelijk gewerkt heeft. Ik was bang zulke stappen uit te ... Bekijk bericht |
Hi, mijn batterijsymbool blijft op 100% staan. Heeft iemand een idee hoe ik dit een soort reset kan geven? Of heb ik een accu op kernenergie Bekijk bericht Alright, fijn om te lezen! Als je er nog op komt lees ik graag wat je precies hebt uitgevoerd. Het i... Bekijk bericht |
Beste,Op mijn S9 krijg ik de laatste tijd steeds een melding te zien (onder je dropdown menu waar ook de instellingen ed onder... Bekijk bericht Dit is dus overduidelijk NIET de oplossing. Niet alleen zal de tweede Google instance blijven draaie... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb nu al een hele tijd update's gehad op mijn samsung galaxy s9+ en ik gebruik bixby vaak maar mijn vraag is wanneer komt deze... Bekijk bericht Hi @Breght, Daar hebben we helaas geen zicht op. Je kunt je wellicht voorstellen dat bepaalde talen ... Bekijk bericht |
Beste Community, Gisteren heeft mijn s9 plus, een nieuwe update uitgevoerd. Sindsdien staat de tijdsweergave links bovenin het scherm... Bekijk bericht Hoi ik had precies hetzelfde werd tegen mij gezegd dat dit niet mogelijk was je kunt de klok wel hel... Bekijk bericht |
Je kan natuurlijk altijd een versie van de software flashen die wel tijdig updates ontvangt. Hier in... Bekijk bericht |
Gegroet Samsung Nederland Ik wil graag een samenwerkingsovereenkomst ondertekenen, zodat ik producten of diensten kan aanbieden voor leuke... Bekijk bericht Hi Nicola, Samsung doet hier niet aan omdat ze al genoeg goede acties hebben. Het is heel leuk dat j... Bekijk bericht |
Sinds ik deze update gehad heb krijg ik het controlr gedeelte van de homebutton en de terugknop niet meer weg. Daardoor kan ik niet normaal mijn... Bekijk bericht |
Mijn vrouw is van een Galaxy S7 naar een Galaxy S9 gegaan. Nu is ze al contacten kwijt. Die zitten in haar Outlook account. Haar Outlook mail kan... Bekijk bericht Tijdens het controleren van de instellingen zag ik inderdaad een update. Ik heb geklikt op "Nu bijwe... Bekijk bericht |