Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

code invoeren

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2023 07:40 PM)
4504 Weergaven
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

Na een 3 tal dagen, dat ik mijn schermvergrendeling heb ingesteld op vingerafdruk, moet ik ineens een code invoeren. Deze moet bestaan uit minstens 4 karakters en 1 letter. ik kan niks meer , niet aan/uit doen. HELEMAAL NIKS !!! Wat kan ikdoen??????

4 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marionvd,

Bedankt voor jouw bericht . Het klopt inderdaad dat je niet meer op afstand je toestel kan vergrendelen sinds 04.12.2023. Heb je wel Smart Lock aanstaan? 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Aike,

Bedankt voor jouw bericht. De ontgrendelsopties zijn weggehaald. We raden aan om dan een fabrieksreset uit te voeren en behalve een vingerafdruk ook een code in te stellen. Zie de onderstaande link voor instructies, laat weten of het lukt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
Oplossing
Speeskadet
Journeyman
Opties
Dag allemaal,
Terugkomend op mijn eerdere bericht dat ik verrast werd door het ineens in moeten voeren van mijn ww na 72 uur.
Na een harde reset kwam ik er achter dat ik idd en extra code of ww in moest stellen bij het installeren.
Schijnbaar gedacht dat de code die ik ingevoerd had een veel gebruikte was en dus zou het moeten werken.
Blijkbaar op de automatische piloot zaken ingevoerd en dus niet meer helder wat nu mijn ontgrendel code was.
Na de harde reset extra bewust alles ingevoerd en genoteerd. Nu werkt het prima. Hier kom je helaas pas achter als je alles al gedaan hebt en dus nog een keer moet doen.
Verder prima tevreden over het toestel.
Gr

20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Bij het instellen van je vingerafdruk moest je ook een wachtwoord / pincode invoeren. Ben je die soms vergeten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

daar kan ik niet mee inloggen , steeds fout melding

0 Likes
Draatsom
Explorer
Opties
Hoofdletter/kleine letter?
0 Likes
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

ja, alles geprobeerd, denk dat ik naar de winkel ga, waar ik deze heb gekocht. misschien kunnen ze mij helpen.

0 Likes
Alice1966
First Poster
Opties
Hier zelfde probleem! Ik gebruik altijd pincode. En die ben ik echt niet vergeten! Dus hoezo "wachtwoord " invullen???
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_HpcAud6, goedemiddag. 

Is het je nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Je kan het toestel ook op afstand ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

YES, via de link , super, dank je wel !

Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

Neem de link van Martijn, in een opmerking hier oven. WEl inloggen met je samsung account .Succes !!!!

0 Likes
DienekeDaveGerard
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde kloten probleem en gsm is ook niet goed aangemeld in samsungaccount ik heb een geluidsopname nodig maar kan er nu niet bij.

Samsung gaf aan probleem bij toestel ligt. Maar in dat toestel staat een heel belangrijk geluidsopnamen die ik niet kwijt mag raken.

Snap niet dat samsung niet kan helpen heb de bon van gsm dus kan aantonen dat het mijn toestel is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen samsung als het jullie fout is los het dan op.

0 Likes