Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

code invoeren

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2025 12:28 PM)
1069 Weergaven
Members_HpcAud6
Apprentice
Opties

Na een 3 tal dagen, dat ik mijn schermvergrendeling heb ingesteld op vingerafdruk, moet ik ineens een code invoeren. Deze moet bestaan uit minstens 4 karakters en 1 letter. ik kan niks meer , niet aan/uit doen. HELEMAAL NIKS !!! Wat kan ikdoen??????

DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @DienekeDaveGerard,

Probeer het eens op afstand om zo jouw toestel te ontgrendelen: https://bit.ly/1SSFl9b.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
marionvd
First Poster
Opties
Klopt het dat je niet meer kan ontgrendelen op afstand? De link gevolgd maar daar kan ik niets doen.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marionvd,

Bedankt voor jouw bericht . Het klopt inderdaad dat je niet meer op afstand je toestel kan vergrendelen sinds 04.12.2023. Heb je wel Smart Lock aanstaan? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Penny Hopmans
First Poster
Opties

Het wachtwoord van je Google account invoeren werkte bij mij, deze gekoppeld.

Members_quqvoxh
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Ik heb ook geen idee wat mijn ontgrendelingscode is en kan via jouw link wel locatie volgen en als gestolen melden of gegevens wissen, maar niet ontgrendelen?

Nog tips?

Dank,

Aike.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Aike,

Bedankt voor jouw bericht. De ontgrendelsopties zijn weggehaald. We raden aan om dan een fabrieksreset uit te voeren en behalve een vingerafdruk ook een code in te stellen. Zie de onderstaande link voor instructies, laat weten of het lukt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Speeskadet
Journeyman
Opties

Dag Ajay,

Ik zie op dit forum een probleem voorbij komen waar ik nu zelf tegenaan ben gelopen. Daarbij zie ik zaken die ik niet direct herken. Ik heb mijn nieuwe A55 idd voorzien van een vingerafdruk scanner en kan mij niet herinneren dat ik daarbij een vraag kreeg om een code in te voeren die schijnbaar uit minimaal 1 letter en 3 extra tekens zou moeten zijn opgebouwd.

Deze vraag krijg ik nu 72 uur na het installeren van mijn nieuwe A55. Diverse codes geprobeerd, maar niets lijkt te werken en het is mij ook niet duidelijk welke code dat dan zou moeten zijn. Een code die ik bij Samsung gebruik of een code van Google of wat. Ik ben enkel bekend met pin codes voor de SIM of codes met cijfers, maar niet met een combinatie van cijfers letters of het moet een ww zijn en dan welk ww. Die van Samsung die ik heb werkt niet.

Inmiddels zit de wachttijd om een nieuwe code te proberen op 2 uur!!!

Heel vervelend dit, het is niet mijn eerste telefoon dus ik weet wel wat ik doe en ben dus erg verbaast over het in moeten voeren van een code na 72 uur, nog nooit meegemaakt maar misschien noodzakelijk gezien het gevaar van hacken e.d.

Ik hoop dat je een oplossing hebt en me kunt vertellen welke code ik moet gebruiken en/of waar ik hem evt kan vinden of hoe ik een harde reset moet doen als dat de enige oplossing is.

mvg,

Bert.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Bert,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A55! Het is zuur om te lezen dat je de betreffende melding krijgt. We raden aan om dan via de recovery menu een fabrieksreset uit te voeren en daarna zowel een vingerafdruk als een wachtwoord in te stellen. 

Houd de knoppen Volume omhoog en Aan/uit knop ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data/factory reset'' en daarna 'Reboot systeem now'. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Speeskadet
Journeyman
Opties
Dag allemaal,
Terugkomend op mijn eerdere bericht dat ik verrast werd door het ineens in moeten voeren van mijn ww na 72 uur.
Na een harde reset kwam ik er achter dat ik idd en extra code of ww in moest stellen bij het installeren.
Schijnbaar gedacht dat de code die ik ingevoerd had een veel gebruikte was en dus zou het moeten werken.
Blijkbaar op de automatische piloot zaken ingevoerd en dus niet meer helder wat nu mijn ontgrendel code was.
Na de harde reset extra bewust alles ingevoerd en genoteerd. Nu werkt het prima. Hier kom je helaas pas achter als je alles al gedaan hebt en dus nog een keer moet doen.
Verder prima tevreden over het toestel.
Gr
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Bert,

Bedankt voor de moeite en geduld. Ik wens je nog veel plezier met jouw A55!

Je kan gerust ons weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes