Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover s20 werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2020 03:19 PM)
5818 Weergaven
PetervG
Journeyman
Opties

Sinds de update van vandaag werkt de officiële clear view cover van Samsung niet meer. Bij het openen of sluiten van de cover vergrendelt/ontgrendelt het scherm niet. Tevens wordt het scherm niet verkleind als je de cover over het scherm plaatst. Is er een manier dit op te lossen?

0 Likes
PetervG
Journeyman
Opties
Welke update is dat? Waar heb je die gevonden? Alvast bedankt!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer eens om handmatig te controleren op updates via Instellingen -> Software update 👍

rsz-846676
0 Likes
PetervG
Journeyman
Opties
Er staat geen update klaar via instellingen- software update. de laatste is van 20 oktober.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat @80Henk zijn softwareversie kan doorgeven? 👍

rsz-846676
0 Likes
PetervG
Journeyman
Opties
Ik ben langs de kpn winkel geweest. zij hebben De oplossing gevonden. De oorzaak was dat de NFC de tijd aan heeft gestaan. Door deze uit te zetten, het hoesje te verwijderen en vervolgens NFC opnieuw aan te zetten is het probleem verholpen.
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes
Petronet
Journeyman
Opties
mijn Led cover van mijn S9 werkt niet meer. Wat kan ik doen? kunt u me helpen?
0 Likes
PetervG
Journeyman
Opties
Dit hielp bij mij:

Ik ben langs de kpn winkel geweest. zij hebben De oplossing gevonden. De oorzaak was dat de NFC de tijd aan heeft gestaan. Door deze uit te zetten, het hoesje te verwijderen en vervolgens NFC opnieuw aan te zetten is het probleem verholpen.
0 Likes
Petronet
Journeyman
Opties
Ik zag deze opmerking van u gisteravond en heb dat gedaan..uitgezet. maar werkt nog niet. maar bedankt voor uw reactie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @Petronet.

Welkom op de Samsung Community.

Herkent jouw telefoon de cover wel als je deze opnieuw plaatst? Als de cover verwijdert en je telefoon opnieuw opstart om vervolgens de cover opnieuw te plaatsen, krijg je dan wel een melding?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes