Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover Samsung S10

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2022 10:12 PM)
661 Weergaven
AnitaL
Explorer
Opties
Ik had voorheen de originele clear view cover van Samsung die het mogelijk maakt om je vergrendelscherm te zien ondanks de doorzichtige cover die ervoor zit. 
Nu is deze cover kapot, al na ruim1 jaar, en de nieuwe originele covers zijn alleen nog maar te koop voor bijna €50, wat ik echt te duur vindt en zeker voor maar 1 jaar levensduur. Maar dat je de tijd ziet en de telefoon kan opnemen met de cover dicht is wel ideaal. 
Nu kocht ik een goedkoop vergelijkbaar hoesje via Mobile Supplies, deze: 

En daar zou je middels een app de telefoon ook kunnen bedienen (opnemen, alarm uitzetten, audio bedienen etc) én de klok kunnen zien op het vergrendelscherm etc. Maar die app kun je alleen downloaden via een apk, wat mij niet lukte en waar ik later van las dat dat afgeraden wordt om die te doenloaden op je gsm omdat het een obscure Chinese website is. 

Heeft iemand misschien een tip voor een betrouwbare app waarmee ik wel deze goedkoop cover kan gebruiken met deze voordelen van de originele cover?

Of een tip voor een ander goed vergelijkbaar goedkopere cover? Ik wil dus die tijd op het vergrendelscherm blijven zien door de doorzichtige cover heen en ik wil de telefoon kunnen bedienen door het scherm heen.

Alvast bedankt voor het meedenken!

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wij kunnen je alleen de Samsung hoesjes aanraden hier, externe apps is eigen risico en raden wij dan ook niet zomaar aan. Je kunt altijd de app installeren en kijken welke machtigingen die heeft en bepaalde dan uitzetten. Beste even met de verkoper bellen om te vragen hoe je de app kunt installeren. Je kunt een doorzichtige hoes kopen, zet je always on display aan.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
AnitaL
Explorer
Opties
Dankjewel voor je reactie!

Het vervelende is ook dat inmiddels de clear cover samsung s10 wit die ik gisteravond dacht dan toch maar te kopen overal uitverkocht is en niet meer te bestellen lijkt.

Even contact met de verkoper is misschien inderdaad handig.

Maar je laatste tip, always on display aan, ga ik sowieso eens uitproberen.

Thanks!
promotex
First Poster
Opties
Na de laatste update werkt de clear cover voor note 10 + helemaal niet meer. Dus niet kopen. Samsung service adviseert alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dus niet....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @promotex, goedemiddag.

Wordt de cover nog wel herkent door je telefoon als je deze plaatst? En herkent je telefoon wel de cover als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
promotex
First Poster
Opties
Nee, nee.
Gestart in veilige modus: ook geen resultaat.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan dan het beste langs gaan bij één van onze service punten om de cover na te laten kijken. Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes