Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij foto’s niet zichtbaar bij insta app

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2020 02:53 PM)
13696 Weergaven
Members_SJXlQJ3
Student
Opties
Hoi, Sinds kort in t bezit van een S20. Alles overgezet vanaf mijn S9+ ging vrij gemakkelijk. Heb tevens al mijn foto’s over kunnen zetten, echter als ik de instagram app open, ziet de app enkel de foto’s die ik zelf gemaakt heb. Kom er op t moment niet meer uit hoe ik dit verander.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jelleknobel
First Poster
Opties
Ik heb het bij mij op weten te lossen ga naar : instellen - apps - instagram - machtigingen - bestanden en media

Vervolgens zet je de toegang tot je bestanden en media uit. Je start je instagram opnieuw op en probeerd een nieuw bericht te maken. Voordat je dan dus bij je gallery kan moet je opnieuw toestemming verlenen. Hiervoor zal vanzelf een melding op poppen in je scherm. Wanneer je drukt op toestaan kun je al je media weer inzien.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Heb je de app wel toestemming tot je opslag geveven? Dit vraagt de app meteen als je hem de eerste keer opent.

Je kan dit checken in instellingen apps en dan zoek je instagram en dan klik je op machtigingen en dan opslag. Zorg dat dit aanstaat.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_SJXlQJ3
Student
Opties

Allereerst bedankt voor je reactie. 

dit heb ik gecontroleerd en staat goed ingesteld. Heb ook al geprobeerd om de app overnieuw te installeren maar tevergeefs... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_SJXlQJ3,

Als je alle machtigingen hebt toegestaan, kun je bij het posten linksboven op 'Galerij' tikken, dan kun je een keuze maken vanuit waar je de foto's wilt uploaden, zoals Whatsapp Images, alle foto's en video's etc.

Laat je weten of het is gelukt? 😁

rsz-846676
Sarinaa
Student
Opties
Hoe heb je dit opgelost? Ik zit met hetzelfde probleem..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sarinaa, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het met het advies van @Patrick en @Bruce nog gelukt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sarinaa
Student
Opties
Helaas niet, bij mij is het meer een probleempje bij de onedrive cloud denk ik. Op mijn tablet staan allemaal foto's die ik graag ook op mijn mobiel zie. Helaas kan ik niet alle mapjes selecteren om te synchroniseren met onedrive (waardoor dus op m'n mobiel alles door elkaar staat en ik niet kan zien of ik foto's mis). Gek genoeg kan ik dus al die foto's (ook al heb ik alles door elkaar zitten na het synchroniseren) niet op insta zien op mijn mobiel, maar wel op m'n tablet. Ik zal ergens deze dagen de foto's proberen over te zetten doormiddel van de laptop te gebruiken.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht is het dan een goed idee om even contact op te nemen met Microsoft, zodat ook zij hun blik er op kunnen werpen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
NancyM
Student
Opties
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Galerij is niet zichtbaar, alleen foto's die ik al op instagram had gezet. Ik heb dit eerder altijd gekund en nu opeens niet meer
0 Likes
SammmP
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem nu ook. Is er een oplossing voor?
0 Likes