Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover werkt niet meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2022 09:33 AM)
640 Weergaven
Fanatic1978
Apprentice
Opties
Even een vraag, mijn samsung clear view cover (model EF-ZG996) werkt niet meer, sinds de laatste update. Ik heb al van alles geprobeerd, maar helaas. Ik heb al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten zonder cover om hem daarna opnieuw te plaatsen. Ook heb ik bij geavanceerde functies het cache  te legen, maar daar staat hij niet bij... Iemand nog meer opties?

Gr Ruben 
0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Fanatic1978, goedemorgen.

Wordt de cover wel herkend door je telefoon? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Fanatic1978
Apprentice
Opties
Helaas, de cover wordt niet herkend. Ook niet in veilige modus ....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dan is de kans groot de coverdefect is, je kan dit bij een lokale verkoper misschien nog uittesten door een andere cover te testen. Een andere mogelijkheid is om dit te testen bij één van onze servicepunten, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Fanatic1978
Apprentice
Opties
Tsja, de cover deed het prima, tot de software update. Weet daardoor nagenoeg zeker dat het niet in de cover zit. Kan ik mn cachet geheugen wissen? Zou dat nog kunnen helpen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zal geen verschil maken aangezien de cover helemaal niet herkend wordt. In de rug van je cover zit ook een snoertje verwerkt en wanneer dit snoertje een breukje heeft werkt deze ook niet meer. Dat je dit nu ervaart net na een update is dan ook toeval.

Groeten,

Martijn

Fanatic1978
Apprentice
Opties
Ok, zal (na mijn vakantie)langs een servicepunt gaan. Dank je wel voor je hulp.
-Krys-
Pathfinder
Opties
Dit gebeurt bij mij af en toe ook, heb je simpele dingen geprobeerd?;

Het telefoon herstarten?

Het hoesje uit een an doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP