Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na software update wil mijn S20 ultra alleen nog maar opladen via de snel lader

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2024 12:45 PM)
389 Weergaven
Papabobo
Journeyman
Opties

Na software update naar ui 6.1 wil mijn telefoon alleen nog maar opladen als de instellingen op snel opladen staat.

dus deze laad niet meer op in de auto en het vreemde is dat Android auto het ook niet meer doet, heb een andere foon geprobeerd en deze doet het wel gewoon, dus de kabel is oke, wat me ook opviel dat de oplaad cirkel blauw in plaats van groen, heb alle instellingen geprobeerd en verschillende kabels en laders (alle originele Samsung) maar niks helpt, heeft iemand nog tips ???

Draadloos werkt ook 

0 Likes
5 Antwoorden
Papabobo
Journeyman
Opties

sorry s22 ultra

0 Likes
CookieBear93
Pioneer
Opties
Helaas heb je net als ik n vette bug, probeer het bij de service center eens die kunnen je helpen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Stuur eens een screenshot van wat er staat dan tijdens het opladen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Papabobo
Journeyman
Opties

Opladen met de snel lader gaat ook niet meer alleen nog maar met de draadloze, was een lichtblauwe ring met twee stroom symbolen, maar mijn baas wil niet dat ik mijn foon weg breng dus krijg ik morgen een S24 ultra 🙂

blijf het vreemd vinden, dank voor alle reacties 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Papabobo,

Bedankt voor jouw bericht. Met zo'n oplossing zou ik ook niet klagen :). Het kan een bug zijn of een hardware defect aan de USB-c poort. Je baas kan het nog ter reparatie aanbieden of kijken wat de verzekering van zegt. Laat weten als je meer informatie nodig hebt en ik wens veel plezier met jouw S24 Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes