Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps werken niet sinds de nieuwe Android 12 update

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2022 05:06 PM)
879 Weergaven
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Sinds ik de nieuwe Android 12 update met de ONE UI 4 heb geïnstalleerd werken Outlook en de Samsung Gear S plugin/app niet meer bij mij.

Elke keer als ik Outlook open, sluit het meteen en werkt het niet.

Door de updatw kan ik ook niet meer met mijn horloge (Gear S 3 Frontier) verbinden.

Is hier een oplossing voor of werkt Samsung aan een patch up? Want dit begint echt vervelend te worden.

Update: De Galaxy Wearable app had zojuist een update en verbindt nu met mijn telefoon. 


A.F.Khan
209 Antwoorden
Sietse13
Apprentice
Opties
Goedemorgen Martijn

Ik gebruik 2 simkaarten in mijn 's 21 ultra, daarmee krijg ik dual messenger, daar kan ik dan mijn tweede WhatsApp gebruiken, waar ik nu geen foto's en filmpjes kan versturen en ontvangen, en als ik de berichten hier lees ben ik echt niet de enigste. Zal de WhatsApp eens opnieuw installeren, kijken of dat helpt, maar dat lost de andere problemen nog niet op.....
Dan is de enige oplossing nog, een factory reset, en dan kan ik net zo goed een andere telefoon kopen...... Heb sinds de eerste galaxy S altijd een Samsung gehad maar dit is met stip de aller slechtse.... Eerst mijn Halve scherm beschadigd en nu weer dit gedoe, wat ook al een maand duurt....... Vertrouwen is wel weg.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt inderdaad dat ik dit al vaker voorbij heb zien komen, heb je hiervoor ook een foutrapport ingediend via de Members-app? Ook zal er voor de apps een update dienen te komen waarmee de issues in combinatie met Android 12 verholpen worden. 

 

Van aantal gebruikers heb ik begrepen dat dit via WhatsApp-business wel werkt. Wanneer je er toch voor kiest om een factory reset te doen maak dan eerst een back-up van al je gegevens maar stel je apps vervolgens één voor één in vanuit de Google PlayStore. Via SmartSwitch en een computer kan je heel eenvoudig een back-up maken en je telefoon terug zetten.

 

Ook een afspraak op afstand is natuurlijk een goede optie om hier een beter beeld van te krijgen.

 

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Amandine_VO
Student
Opties

Kan iemand mij helpen aub? Ik heb zondag de nieuwe update geïnstalleerd.

Over het algemeen loopt alles prima, enkel facebook is een beetje traag. 

Maar er is echter  1 groot probleem. Meldingen van Whatsapp krijg ik niet meer binnen.. Ik moet echt in Whatsapp gaan om te kijken of iemand mij gestuurd heeft en dan nog krijg ik het niet altijd te zien..

Dit is echter heel vervelend.

Heeft hier iemand een antwoord op?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Amandine_VO, goedemiddag.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Heb je na de software update ook updates ontvangen voor de apps in kwestie? Maak anders even een back-up van je WhatsApp gesprekken en verwijder vervolgens de apps die traag of moeizaam werken en installeer deze opnieuw via de PlayStore.

 

Laat je me weten of het gelukt is? 

 

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_45bLfis
First Poster
Opties

 Bij iedere update kan ik mijn instellingen in meer openen met mojn Samsungs20. Dit is super irritant als dit niet veranderd stap ik met 5 toestellen over naar Apple.🤬

0 Likes
CJCJ
Pioneer
Opties

Ik heb ook het probleem dat onder Android 12 One UI 4 apps niet meer willen updaten; als je ze verwijdert en opnieuw wil installeren, lukt dat ook niet. Wat is de oplossing?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Lukt het dan wel, maak dan een back-up van je telefoon en zet deze terug naar de fabrieksinstellingen. Installeer de apps vervolgens één voor één vanuit de Google Play Store.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten.

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Amandine_VO
Student
Opties

Hey @MartijnK 

Ik heb inderdaad de desbetreffende apps gewist en opnieuw geïnstalleerd en de problemen zijn opgelost!

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

Groeten,

Amandine

Ssarita
Pioneer
Opties
Goedemiddag, nou, hier ben ik weer. De telefoon heeft een week of 6 goed gewerkt. Blijkbaar heeft er op de achtergrond een update plaats gevonden die dezelfde problemen veroorzaken. Ik vind dit echt belachelijk. Ik kan de telefoon bijna niet gebruiken en het liefst wil ik van de telefoon af. Waar kan ik een klacht indienen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ssarita, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon het niet helemaal goed meer doet. Wanneer er een software update wordt uitgerold zal deze niet zomaar worden geïnstalleerd, je krijgt dan een melding om deze direct te installeren of dit later te doen. Wellicht worden er wel automatisch updates geïnstalleerd voor je apps vanuit de Play store of de Galaxy Store.

 

Wat ervaar je precies? En heb je zelf al wat geprobeerd om dit te verhelpen? We hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes