Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Usb type-c/OTG card reader/writer

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2024 07:49 PM)
658 Weergaven
annet1987
First Poster
Opties
Ik heb sinds kort problemen met mijn card reader voor de laatste update kon ik hem zo in de telefoon steken en dan via documenten zag ik de usb stick maar na de laatste update van Android leest hij mijn card reader niet meer. Hij zegt nu het verbonden apparaat word opgeladen via usb???? Ik kan hem niet omzetten.
Heel vervelend want zo zet ik mijn foto's op de laptop namelijk heeft iemand een idee???

0 Likes
8 Antwoorden
annet1987
First Poster
Opties
Helaas die staat uit dat is het dus niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @annet1987 ,

Wat jammer om te horen dat het niet meer goed werkt na de update. Heb je de mogelijkheid om de card reader op een ander apparaat te testen? Het zou zomaar kunnen zijn dat Android 14 deze niet ondersteund bijvoorbeeld. Dit zal getest moeten worden.

Om welke cardreader gaat het ?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
annet1987
First Poster
Opties
Heb hem getest op die van mijn van mijn man daar doet hij het wel gaat om de card reader usb type-c OTG card reader/writer. Vind dit wel heel jammer voorheen deed hij het dus nu moet ik om iets anders zoeken door een update?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is wel erg vreemd dat het zo plots niet werkt natuurlijk. Stuur eens een link van die cardreader, dan kan ik het even opzoeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
annet1987
First Poster
Opties
Ik heb ook al een andere card reader geprobeerd dezelfde soort. Telefoon kan hem niet vinden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie @annet1987 ,

Had je al geprobeerd de poort van het toestel als van de Cardreader schoon te maken? Zie onderstaande link voor instructies.

https://eu.community.samsung.com/t5/community-newsroom/hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaadpoort-...

Met groet,

Ajay 

Community Manager
annet1987
First Poster
Opties
Jaa ook al gedaan
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie annet1987,

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager