Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Trillen om de 3 a 5 minuten zonder melding

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2024 03:14 PM)
11330 Weergaven
Bigdavenr1
Apprentice
Opties
Dit in de stille stand en met meldingsherrinneringen uitgeschakeld
En de ontwikkelaars modus is uit...
Ik snap er niks meer van.

Dit lijkt na de laatste update te zijn gebeurd
Mijn Galaxy S21 Fe heeft nu
Android 14 met one ui 6.0

Hoop dat iemand kan helpen. 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Start het toestel eens op in veilige modus, houd in het menu waar je de telefoon kan uitschakelen en opnieuw starten de knop uitschakelen lang ingedrukt tot je in veilige modus kan starten.

Gebeurt het daar ook?

Zo ja dan is er wat goed mis, zo nee dan is een app hiervoor verantwoordelijk en dat is gelukkig wel te achterhalen. Waarschijnlijk werkt 1 van je apps niet goed samen met Android 14.

In veilige modus wordt het toestel opgestart zonder apps van derden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Jikkedb
Student
Opties
Inmiddels is het opgelost, bij mij was het een pasje achter mijn telefoon die de NFC activeerde

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Start het toestel eens op in veilige modus, houd in het menu waar je de telefoon kan uitschakelen en opnieuw starten de knop uitschakelen lang ingedrukt tot je in veilige modus kan starten.

Gebeurt het daar ook?

Zo ja dan is er wat goed mis, zo nee dan is een app hiervoor verantwoordelijk en dat is gelukkig wel te achterhalen. Waarschijnlijk werkt 1 van je apps niet goed samen met Android 14.

In veilige modus wordt het toestel opgestart zonder apps van derden.

Neo001
Legend
Opties

Probeer de Good Lock Nice Catch-app om te achterhalen welke app ervoor zorgt dat de telefoon trilt.

Screenshot_20240113_152120_Nice Catch.jpg

Bigdavenr1
Apprentice
Opties
In de veilige modus lijkt het inderdaad niet voor te komen...
Bigdavenr1
Apprentice
Opties
Is de app "meldingsgeschidenis" ook goed?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan is het 1 van je apps. Want in de veilige modus start het toestel op zonder apps van derden.

Alle bekende apps zullen gewoon up 2 date zijn neem ik aan. Ik denk dat het om een wat minder bekende app gaat, dat zal het lijstje met boosdoeners aanzienlijk kleiner maken. Misschien heb je wel wat apps erop staan die je nooit gebruikt of die je verdenkt, je zou ze 1 voor 1 eraf kunnen gooien, goede kans dat het dan stopt.

Neo001
Legend
Opties
Ik heb er niet veel naar gekeken. Maar het toont de geschiedenis, ook als er geen daadwerkelijke melding is (zoals de door het systeem opgevraagde vingerafdruk). Controleer of u daar een app ziet waarvoor u geen daadwerkelijke meldingen ziet.
1705164222298.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Is het al gelukt ? @Bigdavenr1 😋

Bigdavenr1
Apprentice
Opties
Ik zie (denk ik) een ongebruikelijk aantal meldingen bij de play store staan. Maar sinds ik de tel. In veilige modus heb gestart (en ik hem daar weer uit heb gehaald) heeft hij niet meer gegrild.. 1705165705206.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat kan heel goed kloppen @Bigdavenr1 ,

Het komt heel vaak voor dat er problemen worden opgelost door in veilige modus te starten en daarna weer in normale modus 😋 Ik ga er dan ook vanuit dat dit de oplossing was voor jouw probleem. Laat maar weten als het nog een keer gebeurd! Maar ik denk dat het niet meer zal gebeuren.