Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda Samsung delen met partner

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2020 11:58 AM)
75135 Weergaven
Femke31
First Poster
Opties

Dag,

Ik heb een samsung s10 en mijn partner een samsung s7 edge. Ik zou graag mijn agenda delen/gezamelijke agenda aanmaken, maar ik lees alleen opties omtent de google agenda. Maar ik zou graag gebruk maken van de standaard agenda van samsung. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Bedankt alvast!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Veltmuys, goedemiddag.

Als je de Samsung Agenda-app opent, tik op de 3 streepjes linksboven en ga onderin naar Agenda's beheren. Bij het kopje Samsung account kan je kiezen voor een gedeelde agenda en andere deelnemers toevoegen. 

Agenda delen.jpg

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat kan gewoon. In de Samsung agenda naar instellingen gaan en een account toevoegen.
JohnZw
First Poster
Opties
waar download je de samsung agenda ?
0 Likes
JohnZw
First Poster
Opties
waar of hoe kanje de Samsung agenda downloaden?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Laat je weten of het is gelukt? @JohnZw 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_8b5yzDp
First Poster
Opties

Ik heb een S10e en mijn vrouw S20. We hebben elk een samsung en google account. Voor de agenda kan ik op geen van beide toestellen een extra samsung account toevoegen, krijg dan een melding "Samsung account bestaat al in accountbeheer" Voor google account kan ik er wel meerdere ingeven. Hoe onze agenda gemeenschappelijk maken? Alvast bedankt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @Members_8b5yzDp.

Kun je in de agenda app op zowel de S10e als op de S20 wel de andere agenda's van elkaar inzien? VIa welk account maken jullie de afspraken voor de agenda? 

Je kunt de items ook verschillende kleuren geven zodat je weet van wie het agendapunt is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Caaatje
First Poster
Opties
Dat kan niet
0 Likes
Caaatje
First Poster
Opties
Zelfde vraag hier: ik plaats items in Samsung Agenda. Mijn man, ook Samsung ziet ze. Als hij plaatst zie ik ze niet. Ik wil niet met Google Agenda werken
0 Likes