Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda toont agenda's 20! keer

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2023 12:07 PM)
497 Weergaven
I-J
Apprentice
Opties
Hallo,

Sinds kort heb ik een S21FE. 
Ik maak gebruik van de Samsung agenda app. En laat hier 3 accounts in synchroniseren, waarvan 2 outlook exchange (werk/privé) beide exchange bevatten 2 agenda's (1 eigen + 1 gedeelde).
Nu toont de app ong elke dag een extra agenda onder de accounts. De gedeelde agenda komt inmiddels 20x voor.... Wanneer ik de accounts verwijder en opnieuw toevoeg is het 1 dag goed en daarna gebeurt het opnieuw.
Bijzonder is ook dat de dubbele agenda's onder het verkeerde account worden getoond. (Zakelijk gedeelde staat onder mijn privé en vice versa)
Iemand hier een oplossing voor?
Hieronder een screenshot met de namen geblurd.

image

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @I-J

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw  S21 FE. Is jouw toestel helemaal up-to-date en staat per account nog andere/eerdere synchronisatie opties aan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
I-J
Apprentice
Opties
Hai Ajay,
Het toestel is up to date en er staan geen andere sync opties meer aan.
Uiteindelijk heb ik andere apps geprobeerd en daar had ik het probleem niet, maar die apps werken dan weer minder prettig dan de Samsung agenda.
Tussentijds ben ik regelmatig dingen aan het proberen geweest en uiteindelijk heeft het vorige week geholpen om in mijn mail (via de office website/outlook op laptop) alle gedeelde agenda's te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen. Het probleem is nu opgelost.
Gr Ilona
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie I-J,

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
conus89
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde en kan het niet oplossen.. denk dat er inmiddels wel 50 agendas in staan....
0 Likes