Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapstand functie initiëren

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2023 07:47 AM)
199 Weergaven
Walace78
Pioneer
Opties
Goedemorgen,

Weet iemand hoe ik in een nieuwe stand de slaapstand functie kan initiëren zodat op mijn Galaxy Watch 4 ook een slaapstand wordt ingeschakeld waarmee het scherm gedimt wordt en niet meer aan gaat / getriggered wordt bij het omhoog houden van de pols?

Ik kon dit helaas niet vinden. Misschien weet iemand dit hier.

Bedankt en fijne dagen gewenst.

Groet.
0 Likes
5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen! Heeft u de Slaapmodus al ingesteld op uw telefoon via Instellingen > Standen en routines > Standen? Zorg ervoor dat Niet storen is geselecteerd als een van de acties.

Ga vervolgens naar de Galaxy Wearable-app > Instellingen > Standen en schakel Standen synchroniseren met telefoon in.

Tenslotte de Galaxy Wearable-app > Instellingen > Meldingen en schakel Niet storen synch. met telefoon in.

Deze twee acties zorgen ervoor dat de slaapstand wordt gesynchroniseerd tussen de telefoon en het horloge.

0 Likes
Walace78
Pioneer
Opties
Goedemorgen Neo. Ja, de slaapstand staat er al in, maar ik wil een nieuwe stand aanmaken die de slaapstand nabootst qua stand en dan met name de display op het horloge hetzelfde te dimmen om het zo maar te zeggen.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Wilt u het op het horloge maken? Dan is het niet mogelijk. De standen op het horloge worden nu gesynchroniseerd met de standen op de telefoon. Wanneer de slaapstand is ingeschakeld (en Niet storen is gesynchroniseerd met de telefoon), zijn de gebaren op het horloge uitgeschakeld.

Walace78
Pioneer
Opties
Enig idee waarom dit niet mogelijk is? Dus wanneer ik de slaapstand uit de standen verwijder kan ik deze ook niet meer terug krijgen op dezelfde wijze?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Aan de telefoon kunt u de stand verwijderen en opnieuw instellen.

0 Likes