op 13-09-2023 10:04 AM
Goedemorgen, sinds een paar weken loopt mijn batterij heel snel leeg. Ik moet mijn telefoon soms 3 keer per dag opladen. Als mijn telefoon de 15 procent heeft gehaald, is hij binnen een kwartier helemaal leeg.
We hebben gekeken bij de batterij instellingen en daar wordt aangegeven dat "agenda opslaan" mijn batterij leeg zou trekken. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit kan stoppen?
Ik gebruik niet de agenda van Samsung, maar de agenda van Outlook. Ik heb de agenda van Samsung ook "uitgezet" gisteravond en mijn telefoon daarna opgeladen maar dan geeft hij nu 2 uur weer 2,6% "agenda opslaan" aan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-09-2023 10:11 AM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Maakt dit ook geen verschil dan zou een reset ook uitkomst kunnen bieden. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.
op 13-09-2023 10:11 AM
Ten eerste raad ik je aan om je toestel sowieso vaker op te laden en niet leeg te laten lopen onder de 20%. Dat is namelijk niet goed voor de accu. Je kunt proberen de app up te daten, en anders even de cache te legen en opslag en dan het account er opnieuw in te zetten. Instellingen > Apps > Outlook > opslag. Kijk ook even in de Samsung Members app > Ondersteuning > Diagnose telefoon > Batterijstatus.
13-09-2023 12:43 PM - bewerkt 13-09-2023 12:47 PM
op 14-09-2023 01:45 PM
op 21-09-2023 08:26 PM
op 22-09-2023 09:16 AM
op 25-09-2023 10:11 AM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Maakt dit ook geen verschil dan zou een reset ook uitkomst kunnen bieden. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.
op 21-02-2024 08:05 AM
Ik had hetzelfde probleem, maar de batterij van mijn Samsung Smartwatch ging ook snel leeg. Uiteindelijk bij de Galaxy Watch3 Plugin alle rechten verwijdert. Probleem opgelost voor beide apparaten.
op 18-11-2024 10:05 AM
Ik heb net hetzelfde probleem. Op een of andere manier kan je deze app ook niet direct vinden. Ik ga ervanuit dat dit de Agenda is die standaard is geïnstalleerd. Echter is deze sync onderbreken niet praktisch. Waarom dit nu ineens een probleem is kan enkel liggen aan een systeemupdate volgens mij. Gebruik deze app al jaren en nooit geen problemen gehad. Wat ik tegenwoordig ook heb is dat er bepaalde niet geselecteerde agenda's toch worden geselecteerd. Zelfs na meerdere malen dit terug hebben goed gezet. Ik denk dat er eens ernstig moet worden gekeken naar de werking van deze app...