Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autocorrectie werkt amper.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2020 01:20 PM)
1027 Weergaven
droogwater
Explorer
Opties

Bestes samsung.
Ik ervaar dit probleem nu al 2 maanden en ik weet niet wat het is.
Autocorrectie werkt niet meer terwijl alle instellingen goed staan.
Als je bijvoorbeeld typt Hoe gatt heet in whatsapp corrigeert hij helemaal niks.

Dit is slechts een voorbeeld, er wordt maar half gecorrigeerd.

9 van de 10x corrigeert hij gewoon niks.
Ook ervaar ik dit probleem in outlook.
Zinnen of verhalen typen gaat nu 4 a 5x zo langzamer als voorheen.
Ik word hier echt helemaal moedeloos van.

Iemand suggesties of oplossingen ?
Ik hoor het graag.

0 Likes
7 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hey @droogwater Welkom op de Community! Leuk dat je een topic opent. Ik adviseer je om jouw toetsenbord instellingen te resetten. Dit kun je doen door vanuit bijvoorbeeld WhatsApp jouw toetsenbord te openen. Klik dan op het tandwieltje en kies vervolgens voor 'Resetten naar standaardinstellingen'. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
droogwater
Explorer
Opties

Slm Imane,

Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd maar helemaal niks werkt, zo frustrerend.

Op mijn S7 werkt het wel gewoon.

Als ik op mijn S7 in typ: Hoe gaattt hettt, corrigeert hij gewoon automatisch gaat en het.

Op mijn S10 typ ik het zelfde en hij corrigeert helemaal niks maakt eigenlijk alles onmogelijk op mijn telefoon.

Mails kan ik niet meer normaal en snel typen, zelfde geldt voor whatsap.

Ik kan al niet zo snel typen, maar dit maakt het helemaal onmogelijk.

Op allebei de telefoons staan dezelfde instellingen, maar mijn S10 weigert gewoon automatisch te corrigeren.

Wat zou ik kunnen doen ?

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Slm! Duidelijk! Ervaar je dit vanaf het begin, of bijvoorbeeld vlak na een update? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
droogwater
Explorer
Opties
Van het 1 op andere moment...zou niet weten hoe het gekomen is.
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Ah, oké. Je kunt in dit geval het beste een foutrapport insturen. Deze komt terecht bij onze Software ontwikkelaars. Dit kun je doen via de Samsung Members app. Open de app> Klink op het plusje rechts onder> Kies 'feedback verzenden'> Kies 'foutrapporten'.

---------
Signature-S21-2
0 Likes
droogwater
Explorer
Opties
Ik snap niet wat je bedoeld.
Dan wordt mijn toetsenbord toch niet gefixt ?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. Als het dan nog niet goed werkt, zul je een foutrapport moeten sturen, zodat er een log wordt uitgedraaid en onze ontwikkelaars kunnen achterhalen waar het probleem door wordt veroorzaakt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes