Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

android update

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2020 10:09 AM)
309 Weergaven
werner93
First Poster
Opties
ik heb een nieuwe samsung galaxy s9 met android 8 , als ik deze een softwareupdate laat doen krijg ik dan android 9 of automatisch android 10.
Ik zou graag de android 9 hebben
0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @werner93,

Je zal zien welke update je uitvoert voordat je hem toepast. Ik raad je wel aan de meest recente versie te installeren, omdat deze ook de laatste beveiligingspatches bevat en omdat bepaalde functies alleen beschikbaar zijn met de nieuwste software.

kevin-sig
0 Likes
werner93
First Poster
Opties

android 10 geeft nog problemen met mijn app om met dji drone te vliegen, android 9 werkt perfekt dus daarom graag android 9

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De update log van Android 10 begint met:

"Upgrade van One UI 2 met Android 10". Wanneer je deze tekst zie staan dan weet je dat je de update niet moet installeren voor je DJI app.

kevin-sig
0 Likes
werner93
First Poster
Opties
Kan ik dan echt niet meer naar android 9 ? Mijn vorige galaxy s9 is gestolen en die had android 9, de nieuwe die ik nu heb besteld is nog android 8, dus omdat de app perfect werkte met 9 hoopte ik dat ik nog kon upgraden naar android 9 maar dat is niet meer mogelijk dan via samsung.
Hopelijk vinden bij dji dan vlug een oplossing voor de app djifly zodat deze ook werkt met android 10
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Als je de update naar Android 10 installeert kun je inderdaad niet meer terug naar Android 9. Maar er worden eerst oudere updates gedownload en de kans is aanwezig dat de Android 9 update daar tussen zit. Zolang je bovenstaande tekst niet ziet kun je dus gerust updaten - waarschijnlijk dus ook naar Android 9. En ik raad je inderdaad ook aan om contact op te nemen met DJI zodat de met een oplossing kunnen komen.

kevin-sig
0 Likes
werner93
First Poster
Opties
Alvast bedankt voor de goede raad en hulp, ik ben nu in blijde verwachting van de nieuwe smartphone.
0 Likes