Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds update nfc tag melding !!!!

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2020 08:54 PM)
41338 Weergaven
Bergh
Journeyman
Opties

Waarom besluit mijn telefoon mijn na de update elke minuut te melden dat er geen nfc tag aanwezig is voor deze app... ten eerste wat is het..wat boeit het en wat is dit toch vreselijk irritant wie besluit dit nou te installeren bij zn klanten na een update??? 

37 Antwoorden
Debsche
First Poster
Opties

Hier bij mij ook.  Snap er ook niets van!!!

0 Likes
Bergh
Journeyman
Opties

Ik heb hem ! scherm naar beneden sliden naar je Bluetooth, zaklamp etc daan naar links swipen dan staat er een icoontje nfc die kun je uitzetten.

S10eProbleem
Student
Opties

Zojuist wilde ik mijn rijbewijs gaan verifiëren in de ID app. En vanaf dat ik NFC heb aangezet en de app gebruik krijg ik ook de melding dat er geen app is voor de NFC-tag. Dit komt steeds in beeld. De ID-app begint wel met scannen maar voltooid de scan niet. Hij blijft opnieuw scannen en stoppen. Totdat ik hem zelf onderbreek. De update heb ik laatst (afgelopen weekend dacht ik) uitgevoerd. Voorheen niks geprobeerd met NFC. Ook heb ik de telefoon opgeladen (boven de 60%) en opnieuw opgestart. De S10e heeft voor mij meer nadelen tot nu toe dan voordelen t.o.v. de S7. Alleen de live focus en de 128gb geheugen zijn fijner. Batterij gaat supersnel leeg. Inzoomen gaat slechter dan bij de S7. Het is jammer dat je niet zo snel meer de camera kunt starten. Via de powerknop werkt dit lang niet zo handig als bij de S7. Ook in veilige modus. Nu dit probleem weer..... 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@S10eProbleem Dat is natuurlijk irritant. Heb je een duidelijke screenshot van de exacte melding die je te zien krijgt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
S10eProbleem
Student
Opties

Hoi Tim. In die app lukt dat niet ivm privacygevoelige gegevens (DigiD). Net zoals in de Telebanking app kun je daar geen printscreentjes van maken. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah ja, dat is waar ook. Heb je al getest of het uitzetten van de NFC-functie een oplossing biedt? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
S10eProbleem
Student
Opties

Oh, ik heb NFC aan gezet en nu blijft hij de melding ook continue geven. Ik heb een printscreen gemaakt maar deze komt niet in beeld nadat ik hem geselecteerd heb uit de galerij printscreens... 

0 Likes
S10eProbleem
Student
Opties

Ik heb hem altijd uitstaan maar ik kwam erachter nadat ik mijn id wilde bevestigen in een app. Toen kwam ik uit bij die storing... Ook kan ik niet meer inloggen bij een app waar je een controle sms voor krijgt. Rare telefoon. Als ik t eerder had geweten had ik hem snel terug gestuurd binnen de garantie termijn.... 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Mogelijk zit jouw toestel dicht tegen je pasjes aan. Test even of het veranderen van de volgorde van jouw pasjes helpt.

0 Likes