Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Layout Agenda gewijzigd na update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2022 11:35 AM)
3193 Weergaven
Gast21
Journeyman
Opties

Hoi ik ben een fervent gebruiker van de agenda op mijn S21Ultra. Eerder was het handig om afspraken als 'hele dag' op te slaan omdat ze dan feller gekleurd waren en meer opvielen dan de afspraken die ik op een bepaald uur opsloeg. Nu zijn alle afspraken in lichte pasteltinten. Niet fijn!! Hoe krijg ik dat weer zoals ik het wil Een en ander is gewijzigd sinds de 1 van de laatste updates. Waarom???? Is dat bij anderen ook zo? En hoe krijg ik het weer zoals ik het wil?

85 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is het Samsung forum, hier zijn geen ontwikkelaars aanwezig.

Als je niet tevreden bent met de Samsung Agenda dan moet je via de Samsung Members app > ondersteuning > je feedback versturen. Dit komt dan bij de ontwikkelaars terecht.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_g0xpgBq
First Poster
Opties

heel jammer hoe de agenda veranderd is.  Lichtgrijze en witte vakjes..soms denk ik wel eens dat mensen bezig gehouden moeten worden en af en toe iets nieuws moeten verzinnen.  Hoe onhandig is het nu geworden zeg.  Niet te doen.  Wil gewoon weer duidelijk gekleurd vakje hebben bij een afspraak.  Geef ons gewoon zelf die keuze

SilkeFenna
Student
Opties
De agenda update is onwijs lelijk! En ook super onhandig... ik heb mijn agenda op maand staan en dan zag ik voor de update altijd de kleine gekleurde balkjes van mijn afspraak en nu is dat weg... ik moet op de dag zelf klikken voor ik mijn kleurtje van mijn afspraak zie erg onhandig!!! Doe er AUB wat san samsung!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je het niet eens bent met een verandering dan moet je via de Samsung Members app via ondersteuning je feedback versturen. Dit is de enige manier om je feedback bij de ontwikkelaars te krijgen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Over de update van de Agenda is inderdaad al veel geschreven. Je kunt feedback geven via de Members app en hopelijk passen ze het dan aan.
@Patrick was me net voor 😉

@SilkeFenna
Ik zie de balkjes wel in de maand weergave of bedoel je iets anders?Screenshot_20220201-235925_Calendar_46504_1643756365.jpg
0 Likes
SilkeFenna
Student
Opties
Ik bedoelde bij deze! Screenshot_20220202-001344_Calendar.jpg
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat is dezelfde weergave, swipe even vanaf het midden naar beneden als je wil.
D3nn1s_NL
Student
Opties
Ooh topper, dan krijg je indd dezelfde weergave. Je hebt mij ermee geholpen!
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan, daar doen we het voor.

@SilkeFenna heeft het jou nog geholpen?
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@SilkeFenna en @D3nn1s_NL er is inmiddels een update voor de agenda app, misschien lost dat nog meer op voor jullie?
0 Likes