#Help
Als ik foto's via whatsapp krijg staan ze in de gallerij onder het mapjes whatsapp images. Maar zodra ik de whatsapp gesprekken... Bekijk bericht
Goededag,
Wie kan mij helpen met het volgende probleem. IK heb een nieuwe telefoon, een samsung s23. Echter als ik mijn betaalpas van de... Bekijk bericht
Sinds kort wordt ik als ik fotos wil uploaden inplaats van naar galarij ergens anders naar toe gestuurd iemand enige idee hoe ik dit terug krijg
... Bekijk bericht
Ik heb me aangemeld bij samsung cloud, maar kom er niet in. Ik zie onderstaande bericht staan: ik zou een bericht op mijn telefoon moeten krijgen,... Bekijk bericht
Ik krijg een melding op mijn telefoon dat als ik mijn inruil toestel niet inlever mijn telefoon wordt geblokkeerd... Ik heb dit nooit aangegeven of... Bekijk bericht
Hallo,
Ik kan niets meer met mijn tablet. Hij geeft elke keer opnieuw de melding google play services blijft stoppen.
Ik heb al geprobeerd om... Bekijk bericht
Ik probeer al een enige tijd contact met jullie te krijgen, maar dat lukt niet.
En als ik via de memory een vraag stel krijg ik ook niet de... Bekijk bericht
Goedemorgen, sinds 24-07-2023 is mijn gedeelde agenda niet meer te zien in de agenda-app van Samsung? Kan iemand me hiermee helpen AUB? Er staan... Bekijk bericht
Beste,Ik heb een app 'KDE Connect' dat ik al jaren gebruikt heb op een S10e, S22 en nu op een S23.Dit heeft altijd gewerkt zolang ge maar... Bekijk bericht
De functie om via de galerij, info galerij, paar maal klikken op nummer, om zo meer functies te krijgen, blijft in de sratus will be enabled staan.... Bekijk bericht
Ik heb ongeveer 2 jaar een Eufy video deurbel. Het probleem is dat ik meestal geen melding op mijn Samsung S21 en S9 krijg als er aangebeld wordt.... Bekijk bericht
Goedemiddag,
mijn vriendin heeft een nieuwe telefoon en de oude gaat naar mijn dochter. Om de gegevens over te zetten probeer ik Smart Switch op... Bekijk bericht
Hey,
Sinds enkele weken werken beide apps niet meer. Bij het openen krijg ik de melding dat er iets is mis gegaan. Deze pagina is niet meer... Bekijk bericht
Mijn S21+ is kapot. Het scherm doet niets meer. De telefoon werkt verder wel. Ik wil een backup maken.
Ik moet daarvoor de telefoon op... Bekijk bericht
Ik heb in mijn samsung agenda verschillende agenda's staan (persoonlijk, verjaardagskalender en werk), maar deze zijn nu ineens allemaal weg.
... Bekijk bericht
I got Bitdefender, it asks permission to access my storage, but I don't trust that, nosey knowing my stored stuff. Those antivirus apps always... Bekijk bericht
Als ik een verloopstekker van USB-C naar 3,5mm jack in mijn telefoon stop (Galaxy A54) en daar een headphones inklik, gaat Spotify automatisch... Bekijk bericht