Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Layout Agenda gewijzigd na update Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2021 06:16 PM)
8123 Weergaven
Gast21
Journeyman
Opties

Hoi ik ben een fervent gebruiker van de agenda op mijn S21Ultra. Eerder was het handig om afspraken als 'hele dag' op te slaan omdat ze dan feller gekleurd waren en meer opvielen dan de afspraken die ik op een bepaald uur opsloeg. Nu zijn alle afspraken in lichte pasteltinten. Niet fijn!! Hoe krijg ik dat weer zoals ik het wil Een en ander is gewijzigd sinds de 1 van de laatste updates. Waarom???? Is dat bij anderen ook zo? En hoe krijg ik het weer zoals ik het wil?

Spring naar oplossing
85 Antwoorden
Moezel
Apprentice
Opties

Hoi Martijn,

Tel is up2date,als ik agenda op maand zet staat onderaan wel omschrijving van afspraak.Dit stond ook in de dag stand in het gekleurde vakje,dit is nu niet meer.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Juist om de agenda overzichtelijker te maken is er voor gekozen om dit te wijzigen en de samenvatting onderaan weer te geven. Wellicht dat een agenda-app van een 3e partij dit nog wel op deze manier kan weergeven.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Members_fVeLRE7
First Poster
Opties

Inderdaad ook na mijn update. Doordat de cijfers van de tijd nu lichtblauw zijn en de eindtijd zwart heb ik de Google agenda als widget gebruikt. Deze is lekker duidelijk zichtbaar voor mij. 

Bij de Samsung agenda kun je wel iets aan layout veranderen met dan weer net niet de kleur van de tijd. 

Erg jammer.

0 Likes
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
In de maandstand kan je naar beneden swipen om een ruimer beeld te krijgen en je ziet alle afspraken
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Ff naar beneden swipen zie je weer alles
0 Likes
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Ff naar beneden swipen krijg je weer volle pagina te zien
0 Likes